شنبه 30 آبان 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده مردم تبريز در مجلس: اگر 10 زن خياباني اعدام شود، ديگر زن خياباني نخواهيم داشت، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

نماينده مردم تبريز در مجلس، گفت: در خصوص زنان خياباني خلاء قانوني نداريم و اگر 10 نفر از زنان خياباني اعدام شوند, ديگر زن خياباني نخواهيم داشت.

به گزارش ايلنا, عشرت شايق, نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي، در سومين هم انديشي مجمع بانوان عضو شوراهاي اسلامي مراكز استان‌‏هاي سراسر كشور در تهران, گفت: هر قاضي كه ادعا مي‌‏كند كه در خصوص زنان خياباني خلاء قانوني وجود دارد, خود من پاسخ وي را خواهم داد.
وي با تاكيد بر اينكه زن بدون خانواده يك ريال ارزش ندارد , گفت: در برخي از فرهنگ‌‏ها زن را قبول ندارند, در حالي كه جامعه ما به زن احترام مي‌‏گذارد و اين خود زنان هستند كه خودشان را باور ندارند.
شايق گفت: مجلس از هيچ كس غير از مقام معظم رهبري حرف شنوي ندارد و بي‌‏خودي زير لواي دولت نخواهد رفت.
نماينده مردم تبريز خاطرنشان كرد: نمايندگان مجلس هفتم، خانه اي را تحويل گرفتند كه هر چند ويرانه نيست، ولي پر از مشكلات است.
وي تصريح كرد: در حال تهيه طرحي براي زنان خانه دار هستيم كه براساس آن 21 شغل براي خانم‌‏هاي خانه دار تعريف شده است و بر اين اساس، اين تفكر كه زنان خانه‌‏دار بيكار هستند, صحيح نيست.
شايق گفت: كسب ثروت, مقام و قدرت كه دامان برخي از مسوولان كشور را گرفته, كشور را به تباهي كشيده است.
وي با اشاره به اينكه مجلس در حال پيگيري اصل 53 قانون اساسي مبني بر واريز مقداري از سود حاصله از درآمدهاي شركت هاي دولتي به حساب خزانه دولت است, گفت: مدت‌‏هاي مديدي اين اتفاق نيفتاده و از جمله سود شركت‌‏هاي پتروشيمي, بانك‌‏ها و سود فروش مازاد قيمت نفت، به خزانه واريز نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شايق گفت: اين در حالي است كه سازمان‌‏هاي دولتي ما از كمبود امكانات و بودجه شكايت مي‌‏كنند و سازمان بهزيستي بايد به جاي تبليغ روي در و ديوار، اعتبار خانواده‌‏هاي بي‌‏سرپرست را پرداخت كند.
وي در پايان تاكيد كرد: حقوق حقه خانم‌‏ها را در چارچوب قانون اساسي از هر شخصي و در هر جايگاهي، خواهيم گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016