یکشنبه 12 آذر 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سال آينده، زندان بزرگ تهران با ظرفيت ۱۰ هزار نفر به بهره برداری می رسد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

مديرکل زندان‌‏های استان تهران گفت: زندان بزرگ تهران واقع در فشاپويه سال آينده با ظرفيت ۱۰ هزار نفر به بهره‌‏برداری می‌‏رسد.
سهراب سليمانی, مديرکل زندان‌‏های استان تهران, در گفت و گو با خبرنگار ايلنا, گفت: در حال حاضر داخل شهر تهران هيچ زندانی وجود ندارد، اما در شهرستان کرج چهار زندان همچنان در داخل شهر قرار دارد.

وی, با تاکيد بر اين که بازداشتگاه‌‏ها بايد در داخل شهر باشند, افزود: بازداشتگاه‌‏ اوين تنها محلی است که در داخل شهر تهران قرار دارد و بحث انتقال آن به خارج از شهر منتفی است.
سليمانی خاطرنشان کرد: با ساخت زندان بزرگ تهران بخش عمده‌‏ای از زندانيان کرج به اين زندان منتقل خواهند شد و لازمه تحقق اين امر، اختصاص بودجه لازم است.
مديرکل زندان‌‏های استان تهران تصريح کرد: يک واحد زندان بزرگ تهران تکميل شده؛ اما واحدهايی مانند خوابگاه نيروهای امنيتی, بهداری و اتاق ملاقات هنوز احداث نشده است و اگر اعتبار لازم را دريافت کنيم در سال آينده اين محل را به طور کامل مورد بهره‌‏برداری قرار خواهيم داد.
به گفته وی, سه واحد ۲ هزار و ۵۰۰ نفری در زندان بزرگ تهران در حال ساخت است که هر واحد ۱۰ سالن خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





وی با تاکيد بر اينکه تمامی زندانيان محکوم استان تهران در زندان بزرگ نگهداری خواهند شد, گفت: با انتقال محکومان ساکن تهران به اين زندان, مشکل تردد خانواده‌‏های آنان ازتهران به کرج برای ملاقات حل خواهد شد.
سليمانی يادآور شد: در زندان بزرگ تهران طبقه‌‏بندی مطلوب و کامل زندانيان صورت می‌‏گيرد و به طور کلی محکومان جرائم عمومی و مواد مخدری‌‏ها در اين زندان نگهداری خواهند شد.





















Copyright: gooya.com 2016