دوشنبه 5 شهریور 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف خط لوله ۳ کيلومتری قاچاق گازوئيل، مهر

قاچاقچيان سوخت در اقدامی عجيب ۳ کيلومتر لوله پلی‌اتيلن را به منظور قاچاق گازوئيل در سواحل جنوبی بين شهرستان‌های ماهشهر و هنديجان احداث کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اين لوله سه کيلومتری که زير شن‌های ساحل مخفی شده بود در نزديکی شهرستان هنديجان واقع در استان خوزستان از سه کيلومتر قبل از ساحل يکی از خورهای هنديجان شروع شده و به آب های خور شانشی بين شهرستان‌های هنديجان و ماهشهر می‌رسيده‌ است.

بنابراين گزارش، تانکرهای سوخت با اتصال به قسمت ابتدايی لوله، گازوئيل را در اين قسمت تخليه کرده و در قسمت انتهايی آن در آب‌های ساحلی برای خروج قاچاق بارگيری می‌شده است.

مشاهده خودرو حامل گازوئيل در سه کيلومتری ساحل تصور خودروهای لجن کش را ايجاد می‌کرده است.

اين گزارش درباره نحوه کشف اين لوله اضافه می‌کند: به تازگی مامورين دريابانی ناجا پس از کشف يکی از تانکرهای پلاستيکی قاچاق گازوئيل در نزديکی اين لوله، متوجه بارگيری تانکرهای پلاستيکی از طريق اين لوله شدند.

هنوز هيچ خبری از هويت احداث کنندگان و سوءاستفاده کنندگان در دسترس نيست. همچنين تانکرهای پلاستيکی رها شده در آبهای جنوبی به چنين وضعيتی دچار هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




طبق مصوبه شورای تامين استان خوزستان، اقدامات انتظامی برای شناسايی قاچاقچيان گازوئيل از اين طريق همچنين تانکرهای پلاستيکی در حال انجام است.

علاوه به اين شرکت پالايش و پخش فرآورده‌های نفتی مکلف به گشت هوايی بوسيله بالگرد برای جلوگيری از قاچاق سوخت اين روش‌ها شده است.





















Copyright: gooya.com 2016