پنجشنبه 22 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير رفاه: در صورت اعمال تعرفه‌های جديد نظام پزشکی، قرارداد پزشکان لغو می‌شود، ايرنا

مشهد،خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۷/۰۱/۲۲‬

داخلی. اجتماعی. پزشکی. تعرفه. خراسان رضوی. هيات دولت
وزير رفاه و تامين اجتماعی گفت: در صورت اجرای تعرفه جديد سازمان نظام پزشکی، سازمانهای تابعه وزارت رفاه و تامين اجتماعی با پزشکانی که تعرفه های جديد را اعمال نمايند، لغو قرارداد خواهد کرد.

دکتر عبدالرضا مصری در دومين روز سفر رياست جمهوری به خراسان رضوی در جلسه هماهنگی رفاه و تامين اجتماعی استان، افزود : تفاوت سرانه درمانی روستايی با شهری يک مشکل است و اين تفاوت‌ها بايد به صورت کارشناسی بررسی و برطرف گردد.

وی با اشاره به‌اينکه بايد فصل جديد و تفکر نو در زير مجموعه وزارت رفاه ايجاد شود، افزود: بايد فکر کنيم چه حقوقی را می‌توان به صورت قانونی گرفت و آن را در بين آحاد مردم عادلانه توزيع کرد.

نماينده تام‌الاختيار رياست جمهوری در دور دوم سفر استانی گفت:توزيع سهام عدالت يکی از مهمترين خدمات دولت نهم می‌باشدکه مبتکر آن شخص رياست جمهوری بود.

مصری افزود: با تصميمات جديد هر يک از اعضای خانواده تحت پوشش کميته امداد امام خمينی تا سقف يک ميليون تومان سهام دريافت خواهند کرد و در آينده نزديک اين سهام در بين آنها توزيع خواهد شد.

وی در ادامه گفت:اميد است در اواسط ارديبهشت ماه سال جاری شرايطی فراهم آيد تا هر کسی که در کشور بيمه نيست تحت شرايط خاص خود را بيمه کند و بيمه پايه شامل همه مردم شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وزير رفاه ايجاد شعب ويژه بانک رفاه برای ارايه خدمات به مستمری بگيران و بازنشستگان را يکی از خدمات موثر سازمان تامين اجتماعی اعلام کرد.

او افزود : با تمهيدات انديشيده شده علاوه بر ارايه خدمات مختلف بانکی بازنشستگان تحت خدمات اوليه درمانی قرار می‌گيرند.

وی همچنين گفت: پايه‌های تشکيلات شورای هماهنگی رفاه و تامين اجتماعی بدون چالش‌های جديد در حال محکم شدن است، به طوريکه شاهد ثبات مجموعه و پيشرفت آن در عرصه‌های برنامه‌ريزی و ارتباطات دستگاههای حمايتی امدادی و بيمه‌ای هستيم.





















Copyright: gooya.com 2016