دوشنبه 16 اردیبهشت 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رانندگان تاکسی در کرمانشاه اعتصاب کردند، شهاب ‌نیوز

چند روز پس از اعتصاب غیرقانونی رانندگان تاکسی در شهر کرمان که در اعتراض به عدم افزایش کرایه‌ها صورت گرفت، رانندگان تاکسی در کرمانشاه نیز اعتصاب کردند.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، رانندگان اعتصاب کننده که خبرنگار فارس تعداد آن‌ها را 200 نفر و سایت خبری کرمان تعداد آن‌ها را 500 نفر تخمین زده‌اند، «نبودن گاز CNG» و همچنین «عدم افزایش کرایه‌ها» را دلیل اعتراض خود ذکر کرده‌اند.

رانندگان شهر کرمانشاه در حالی در میدان آزادی این شهر اعتصاب کردند که دهم اردیبهشت‌ ماه، اغلب رانندگان تاكسی شهر كرمان نیز در اعتراض به ثابت ماندن قیمت کرایه‌ها در میدانی به همین نام (میدان آزادی کرمان) اعتصاب کردند.

گفته می‌شود که رانندگان کرمانشاهی نسبت به واگذاری تاكسی‌های جدید ون به افرادی که دارای شغل هستند نیز معترض بوده‌ و خواستار رسیدگی مسئولان شده‌اند. رانندگان تاکسی همچنین از مسئولین تاكسیرانی کرمانشاه و نیروی انتظامی این شهر درخواست کرده‌اند از مسافركشی خودروهای شخصی جلوگیری کرده تا مشکل کمبود مسافر که درآمد تاکسی‌ها را به شدت کاهش داده است، برطرف گردد.

رانندگان تاكسی کرمانشاه روز گذشته در مقابل استانداری كرمانشاه نیز دست به تجمع زنده بودند. اعتصاب امروز رانندگان کرمانشاهی در میدان آزادی از حدود 6.5 صبح به تدریج آغاز شد و حدود ساعت 12 ظهر پایان یافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016