سه شنبه 24 اردیبهشت 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازی آموزش و پرورش با سرنوشت هزاران جوان ايرانی، فردا

* قرار بود امسال در ارديبهشت ماه برگزيدگان آزمون استخدامی جذب شوند اما با دستور ناگهانی علی احمدی، وزير جديد آموزش و پرورش ادارات مختلف آموزش و پرورش از استخدام برگزيدگان امتناع می‌کنند.


با گذشت بيش از هفت ماه از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اين وزارتخانه از استخدام برگزيدگان آزمون سراسری خودداری می‌کند و از پاسخگويی به اعتراض کنندگان نيز تفره می‌رود.

به گزارش خبرنگار «فردا»، سال گذشته بيش از ۳۶۰ هزار نفر متقاضی استخدام در آموزش و پرورش از سراسر کشور در آزمون استخدامی اين وزارتخانه شرکت کردند که پس از طی مراحل مختلف استخدامی نهايتاً قرار بود امسال در ارديبهشت ماه برگزيدگان آزمون استخدامی جذب شوند اما با دستور ناگهانی علی احمدی، وزير جديد آموزش و پرورش ادارات مختلف آموزش و پرورش از استخدام برگزيدگان امتناع می‌کنند.

اين در حالی است که آگهی استخدام پيمانی آموزش و پرورش در تاريخ ۲۷ شهريور ۸۶ در روزنامه‌های کثيرالانتشار و خبر نتايج مرحله اول آزمون استخدام پيمانی در تاريخ ۵ آذرماه ۸۶ در سايت آموزش و پرورش استان تهران منتشر و زمان مصاحبه نيز روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ آذرماه اعلام شد.

با اين حال در مورد آموزش و پرورش شهر تهران، ۵ هزار نفر برای ۴۸ پست سازمانی به رقابت پرداختند که نهايتاًً اسفند سال ۸۶ اسامی برگزيدگان اعلام شد اما در موعد مقرر اين اداره کل نيز از استخدام پذيرفته شدگان خودداری کرده و با نصب يک اعلاميه به داوطلبان يادآور شده که طبق دستور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش هرگونه استخدام ممنوع می‌باشد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آخرين شنيده های خبرنگار ما حاکی از اين مطلب است که معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی رئيس جمهوری با استناد به سخنان علی احمدی از صدور احکام جذب برگزيدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خودداری می‌کند. اين موضوع در حالی رخ می دهد که طبق قانون و بر اساس مجوز مشخص سازمان مديريت و برنامه ريزی و اختصاص رديف خاص استخدامی برای مربيان پرورشی، اقدام معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی و نيز وزير آموزش و پرورش امری کاملاً غير قانونی و بی سابقه است.

اين در حالی است که جوانان بسياری با شرکت در اين آزمون و در پی يافتن شغلی آبرومند و متناسب با تحصيلات و علايق خود، بر قول مديران حساب کرده‌بودند.





















Copyright: gooya.com 2016