چهارشنبه 20 شهریور 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراض آميز پزشکان عمومی شيراز، ايسنا

يک پزشک معترض: بيمارستان های خصوصی از اجرای تعرفه نظام پزشکی برای پزشکان عمومی خودداری می کنند

جمعی از پزشکان عمومی فعال در بيمارستان های خصوصی شيراز صبح امروز در اعتراض به عدم پرداخت تعرفه های تعيين شده حق العمل خود در بيمارستان های خصوصی مقابل سازمان نظام پزشکی تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




يکی از پزشکان عمومی معترض به خبرنگار ايسنا منطقه فارس گفت: سازمان نظام پزشکی و دانشگاه برای پزشکان عمومی فعال در بيمارستان های خصوصی تعرفه ای معادل ۵/۱ برابر ويزيت پزشک عمومی و ۲۰ درصد کارکرد ريالی تعيين کرده و هر دو نهاد يادشده هم مشکلی با اين ميزان تعرفه ندارند.
وی گفت: مشکل اينجاست که بيمارستان های خصوصی از اجرای اين تعرفه خودداری می کنند.
اين پزشک فعال در يکی از بيمارستان های خصوصی شيراز ادامه داد: تاکنون چندين جلسه با مسئولان انجمن صنفی بيمارستان های خصوصی شيراز برگزار کرديم و قرار شد از روز پزشک يعنی اول شهريورماه اين تعرفه اعمال شود اما تاکنون چنين چيزی رخ نداده است.
وی گفت: بيمارستان های خصوصی همه تعرفه های نظام پزشکی را که دارای منافعی برای آنهاست اجرا می کنند اما برای اجرای اين تعرفه می گويند دولت بايد برای آن منبع تعريف کند.
وی با بيان اينکه پزشکان عمومی هم جزئی از کارکنان بيمارستان هستند خاطرنشان کرد: معمولاً هزينه های بيمارستان بايد از محل درآمدهای آن پرداخته شود و لزومی ندارد که دولت برای آن منبع تعيين کند.
به گفته وی هم اکنون ۱۳۰ نفر پزشک عمومی در بيمارستان های خصوصی شيراز مشغول به طبابت هستند.





















Copyright: gooya.com 2016