پنجشنبه 9 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آموزش تولید «عرق» و مست شدن در برنامه کودک شبکه دو!، شهاب نیوز

سیمای جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر دیروز در اقدامی بی سابقه پس از انقلاب در یكی از پربیننده ترین برنامه های كارتونی كودكان، آموزش كامل تولید مشروب الكلی را به تصویر كشید.

بر اساس نوشته روزنامه کیهان، ساعت 16.30 دقیقه بعدازظهر دیروز در كارتون پرمخاطب «پت و مت» در شبكه دوم سیما، در اقدامی تعجب برانگیز، یك بار چگونگی فرآیند تولید شراب از ابتدای كار یعنی از چیدن انگور، و بار دیگر آوردن دستگاه تقطیر و گرفتن «عرق» تا مصرف آن و متاسفانه حتی به هم زدن گیلاسهای مشروب و سپس مست شدن دو شخصیت كارتونی محبوب بچه ها نشان داده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تنی چند از هموطنان دیروز بلافاصله طی تماس با تحریریه كیهان، نسبت به پخش این انیمیشن بشدت اعتراض كردند و با تقبیح این عمل ناشایست، خواستار عذرخواهی رسمی مسئولان عالی صداوسیما و بركناری عاملان پخش این برنامه شدند.

خبرنگار ما در تماس با مركز پیام روابط عمومی صداوسیما (162)، مطلع شد كه مردم هوشیار كشورمان در تماسهای مكرر با این مركز نیز اعتراضهای شدید خود را اعلام كرده اند.

مركز 162 به خبرنگار كیهان گفت: گزارش كامل این اتفاق و تماسهای فراوان مردم نگران را برای مقامات بالای سازمان ارسال كرده‌اند.

گفتنی است در فهرست ریز برنامه های اعلام شده كودك و نوجوان از سوی صداوسیما در بعدازظهر روز گذشته برنامه پت و مت وجود نداشت. باید دید چه كسانی خارج از برنامه، این انیمیشن را در كنداكتور پخش قرار داده اند.





















Copyright: gooya.com 2016