دوشنبه 13 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۷۵ درصد تصادفات کشور در ۳ هزار نقطه حادثه خيز رخ می دهد، ايسنا

جانشين رئيس پليس راهنمايی و رانندگی کشور گفت: ۷۵ درصد تصادفات کشور در ۳ هزار نقطه حادثه خيز جاده های کشور که توسط پليس شناسليی شده اند رخ می دهد.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار هاديانفر امروز در حاشيه جلسه ديدار مردمی خود در ۱۹۷ با اعلام اين مطلب عنوان کرد: ما از مسئولان وزارت ر اه می خواهيم هر چه سريعتر نسبت به اصلاح اين نقاط اقدام کنند.

جانشين رئيس پليس راهنمايی ورانندگی گفت: طی ۶ ماه گذشته ۱۳ هزار ۶۸ نفر بر اثر تصادفات در کشور جان خود را از دست داده اند که اين آما در مدت مشابه سال گذشته ۸/۳ درصد کاهش داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هاديانفر با اعلام اينکه در سال جاری ۴ هزار و ۶۰۰ نفر کاهش کشته داشتيم گفت: در ۶ ماه نخست سال گذشته ۱۳ هزار و ۵۸۴ نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: در سال گذشته ۴۱۷ هزار فقره تصادف در کشور به وقوع پيوسته است گفت : ۵ هزار و ۸۶۷ تصادف فوتی، ۸۴ هزار تصادف جرحی و ۳۲۷ هزار تصادف خسارتی داشته ايم.

جانشين رئيس پليس راهنمايی ورانندگی کشور از آغاز طرح زمستانی پليس برای گنترل جاده ها خبر داد وگفت: اين طرح با توجه به آغاز فصل سرما زودتر به اجرا گذاشته خواهد شد، بنابراين از اول آذر ماه تمامی خودروها در جاده های کوهستانی برای تردد بايد مجهز به زنجير چرخ و يا لاستيک يخ شکن باشند همچنين به تمامی پليسهای راه کشور ابلاغ شده است تا در صورت مجهز نبودن خودرو به زنجير چرخ از عبور آن جلوگيری کند.

وی در رابطه با نقص فنی تريلريهای هوو گفت: اين تريلريها که ساخت کشور چين هستند سيستم ترمز آنها دارای نقص است و به شرکت وارد کننده آن اعلام شده است اين نقص فنی را رفع کند در غير اين صورت پليس اين نوع تريلريها را شماره گذاری نخواهد کرد.

جانشين رئيس پليس راهنمايی ورانندگی همچنين از شناسايی دو باندی که اقدام به سو استفاده از سيستم اجرائيات پليس راهنمايی و رانندگی می کردند گفت: اين دو باند در استان اصفهان و آذربايجان غربی شناسايی و دستگير شده اند.

هاديانفر در رابطه با وضعيت بد ترافيک تهران گفت: برای کاهش ترافيک تهران به پليس راهنمايی و رانندگی تهران بزرگ ابلاغ شده است تا به تمامی فروشگاهها، نانواييها و ميادين تره و بار که اقدام به بارگيری و تخليه اجناس می کند اعلام کنند اين اقدام را قبل از ساعت ۶ صبح انجام دهند.

وی ادامه داد: يکی از مشکلات بزرگ ترافيک تهران در دسترس بودن بنزين است چرا که ۱۳ هزار دستگاه تاکسی در حال حاضر کارت سوخت دريافت کرده اند اما هيچ دستگاه نظارتی اين تاکسيها را کنترل نمی کند.





















Copyright: gooya.com 2016