دوشنبه 20 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهنگ سازی در مدارس با مسابقه شمارش صلوات! فردا

اين طرح قرار است تا پايان سال جاری در تمام استانهای کشور به اجرا گذاشته شود و اهدای جوايز نفيس در جهت ترغيب و استقبال دانش‌آموزان از اين طرح، بسيار موثر می باشد.

نوع انتقال آموزه های دينی به نسل نوجوان و جوان همواره يکی از دغدغه های خانواده ها، مدارس و برنامه ريزان اجتماعی بوده است. اخيرا مسابقه ای در سطح آموزش و پرورش استان تهران انجام شد که به دلايلی جلب توجه می نمود. در اين مسابقه که احتمالا عده ای آن را نامناسب و عده ای هم مناسب ارزيابی خواهند کرد قرار بر اين بوده است دانش آموزان با فرستادن صلوات در آن مشارکت نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش «فردا»، در اين مسابقه که تصوير بخشنامه آن در پی آمده است فرماندهان بسيج مدارس موظف هستند که اسامی دانش‌آموزان در سطح مدارس و تعداد صلوات فرستاده شده توسط آنها را به واحد بسيج دانش‌آموزی ارسال نمايند تا به دانش‌آموزانی که بيشترين تعداد صلوات را فرستاده باشند، طی مراسم قرعه کشی جوايز نفيسی اهدا شود.

بنابراين گزارش واحد بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان تهران اين مسابقه را با عنوان سلامتی و تعجيل در ظهور حضرت حجت(ع) برگزار نموده است.

فرمانده بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان يکی از مناطق آموزش و پرورش تهران در اين زمينه به خبرنگار«فردا» گفت: اين طرح و مسابقه به عنوان يکی از بهترين مصوبات فرهنگی بوده که اثرات مثبتی در پی داشته است.

وی نفس اين حرکت را اشاعه فرهنگ صلوات در بين دانش‌آموزان و همچنين جهت تعجيل در ظهور آقا امام زمان عنوان نمود و از استقبال بی‌نظير دانش‌آموزان و فرهنگيان در سطح مدارس، به خصوص مدرسه تحت پوشش خود بسيار خرسند بود.

وی در ادامه با بيان اينکه اين طرح قرار است تا پايان سال جاری در تمام استانهای کشور به اجرا گذاشته شود گفت: اهدای جوايز نفيس در جهت ترغيب و استقبال دانش‌آموزان از اين طرح، بسيار موثر می باشد.

به گزارش «فردا»، گذشته از جنبه های مثبت اين طرح، نظر برخی کارشناسان درباره اجرای برنامه های ريشه ای آموزشی که دارای خروجی قابل ارزيابی باشند بايد مورد توجه متصديان امور آموزشی و پرورشی نسل جوان باشد.





















Copyright: gooya.com 2016