شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستين خودروی ۲۰۶ اس. دی ديزلی در ايران توليد شد، ايسکانيوز

تهران – خبرگزاری ايسکانيوز : ايران خودرو ۲۰۶ اس . دی ديزل را جهت صادرات به بازار های هدف خود توليد کرد .


به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويی "ايسکانيوز" محمد کامجو ريس مرکز تحقيقات ايران خودرو طی نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران کاهش آلاينده های اگزوز ،کاهش صدای موتور در سرعت بالا کاهش هزينه استهلاک و نگه داری و کاهش ۳۰درصدی مصرف سوخت را بخشی از مزايای اين نوع خودرو اعلام کرد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت : توليد انبوه ۲۰۶ از چند روز آينده آغاز و پيش بينی می شود سالانه بين ۷ تا ۱۰ هزار از اين نوع ۲۰۶ توليد شود ،که اين تعداد بسته به متقاضيان و کشور های درخواست کننده قابليت افزايش تا ۲۰ هزار دستگاه را دارد .
وی تصريح کرد :از آنجا که قانون منع توليد و وتردات خودرو های سواری ديزلی در کشور هنوز پابرجاست اين خودرو تنها به قصد صادرات توليد می شود اما با مذاکراتی که با وزارت نفت جهت پالايش گازويل مناسب صورت گرفته اميدواريم به زودی خودروهای ديزلی نيز به خيابانهای کشور وارد شود .
کامجو مصرف سوخت ترکيبی اين خودرو را ۳/۴ ليتر در صد کيلومر ذکر کرد و گفت : اين ميزان مصرف سوخت در چرخه شهری ۴/۵ ليتر و در چرخه جاده ۷/۳ ليتر در صد کيلومتر است .
وی کشورهای ترکيه ،بلغارستان ،الجزاير ،مراکش ،آلبانی ، تونس ،کرواسی ،صربستان و آذربايجان ، از جمله بازارهای صادراتی ۲۰۶ اس . دی اعلام کرد و گفت : عرضه اين خودرو علاوه بر کمک به کسب دانش فنی توليد سواری ديزل در شور ،امکان توليد ۲۰۶ هاچ بک و سپس ساير محصولات به صورت ديزلی را فراهم می کند .
ريس مرکز تحقيقات ايران خودرو خاطر نشان کرد : علاوه بر تغيير موتور و گيربکس ، قطعات جانبی موتور شامل دسته موتور ،سيستم هوا رسانی ، سيستم عايق صداگير ،سيستم خنک کاريو سيستم سوخت رسانی تغير يافته است .





















Copyright: gooya.com 2016