دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نوزادان متولد دهه فجر و مادرانشان بيمه می‌‏شوند، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
اداره کل امور بانوان شهرداری تهران به مناسبت سی امين سالگرد پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تمام نوزادان متولد دهه فجر به همراه مادرشان بيمه می‌‏کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش"ايلنا" ستاد غنچه‌‏های شهر تحت نظارت اين اداره کل در سال ۸۵ با هدف ارائه آموزش ها و نهادينه کردن مفهوم مشارکت از طريق آموزش های ابتدايی به والدين همراه با بسته های فرهنگی در روز تولد نوزادشان و دعوت والدين در برنامه های گروهی آموزشی و فرهنگی در طول ۴ سال رشد نوزاد عضو ستاد و اجر نهادن به مقام خانواده به عنوان اولين وموثرترين نهاداجتماعی و توجه به کودکان به عنوان سرمايه های انسانی شهر به تصويب شورای اسلامی شهر تهران رسيد .
نمايندگان ستاد غنچه های شهر با مستقر شدن در ادارات ثبت احوال مشخصات کامل نوزاد همراه با آدرس پستی را برای ارسال بسته های فرهنگی و آموزشی دريافت می کنند و والدين هيچ هزينه ای بابت اين بسته نبايد بپردازند.
در بيمه نوزادان ، غنچه متولد شده به مدت يکسال تحت پوشش اين بيمه قرار می گيرد .
پوشش بيمه ای شامل معلوليت احتمالی مادر زادی و معلوليت های ناشی از حوادث و بيماری است.
چنانچه نوزاد تا پايان سن يک سالگی در اثر حوادث مذکور دچار معلوليت شود شرکت بيمه سينا نسبت به پرداخت غرامت مندرج در بيمه نامه اقدام خواهد نمود. حداکثر تعهدات بيمه در قبال هر نوزاد تا سقف ۱۰ ميليون ريال است.
والدين نوزادان متولد دهه فجر امسال می توانند برای دريافت کارت بيمه که با آرم مشترک شهرداری تهران و بيمه سينا در اختيار نمايندگان ستاد غنچه های شهر مستقر درادارات ثبت احوال استان تهران است ، مراجعه نمايند.
همچنين مادران غنچه های متولد شده در قبال خطرات فوت و نقص عضو ناشی از حوادث حداکثر تا سقف ۱۰ ميليون ريال برای هر نفر به مدت يکسال تحت پوشش بيمه سينا هستند.
تا کنون بيش از ۱۸۰ هزار خانواده تهرانی عضو ستاد غنچه های شهر شده است.





















Copyright: gooya.com 2016