سه شنبه 8 ارديبهشت 1383

تيم هاي واليبال صنام و پيکان از ايران به فينال واليبال فهرماني باشگاه هاي آسيا رسيدند، ايپنا

واليبال فهرماني باشگاه هاي آسيا
صنام فيناليست شد



تيم واليبال صنام با پيروزي مقابل ام جي كا قزاقستان نخستين تيم راه يافته به فينال پنجمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا نام گرفت.
به گزارش خبرگزاري ورزش ايران تيم صنام كه به خوبي از كار گروهي و برنامه بازي حريف شناخت داشت با خنثي كردن حملات سرگي تريكوز اسپكر تواناي قزاقستاني اين تيم را با افت روحي رو به رو كرد.
اين تيم ابتدا كمر بند دفاعي خود را در روي تور محكم كرد و سپس با توپ گيري هاي تحسين برانگيز عظيم جزيده ـ بازيسازي متمايل به سرعت امير حسيني و بازي تماشايي امير حسين منظمي و محمد منصوري و عليرضا نادي براي دومين بار راهي ديدار پاياني مسابقات باشگاه هاي آسيا شد.
از اين بازي حدود 1000 نفر ديدن كردند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برد پيكان و دومين فينال ايراني

تيم پيكان با پيروزي مقابل اورينتال چين راهي ديدار نهايي پنجمين دوره مسابقات واليبال باشگاه هاي آسيا شد.
به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)تيم پيكان در بازي نيمه نهايي موفق شد نماينده چين را 3بر صفر و با نتايج 25بر23ـ25بر23و25بر20شكست دهد تا همراه با صنام برگزار كننده دومين فينال ايراني اين رقابت ها باشند.
خودرو سازان در اين ديدار با آنكه سرويس هاي زيادي را راهي تور يا اوت كردند اما از ضعف چيني ها در دفاع روي تور و

قامت كوتاه بازيكنان اين تيم نهايت بهره را بردند و با اسپك و دفاع هاي سعيد رضايي و سعيد مصطفي وند و همچنين بازي خوب محمود افشاردوست به يك پيروزي با بارزش دست يافتند .
به اين ترتيب عصر فردا تيم هاي ام جي كا قزاستان با اورينتال چين و پيكان با صنام به ترتيب برگزار كننده ديدارهاي رده بندي و فينال خواهند بود.


در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6936

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم هاي واليبال صنام و پيکان از ايران به فينال واليبال فهرماني باشگاه هاي آسيا رسيدند، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016