يكشنبه 27 ارديبهشت 1383

حسين رضازاده: در المپيك آتن ركورد جديدي را ثبت مي‌كنم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
حسين رضازاده پس از قهرماني در جام سنگين‌ وزن‌هاي وزنه برداري جهان در نروژ گفت: با ياري خداوند و دعاي خير مردم ايران، در المپيك آتن براي ركورد شكني و كسب مدال طلا حضور مي‌يابم.
قوي‌ترين مرد جهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن بيان اين مطلب افزود: سطح مسابقات نروژ با حضور قهرمانان اروپا و قهرمان اسبق سنگين وزن جهان، بسيار بالا بود، به طوري كه حريفان من تا مرز 240 كيلوگرم در حركت دو ضرب و 200 كيلوگرم در حركت يك ضرب پيش آمدند،‌ اما با توجه به اين كه رقابت‌هاي المپيك را در پيش دارم، فشار زيادي به خود نياوردم و تنها براي قهرماني، وزنه‌ها را به روي سر بردم. اميدوارم اين افتخارآفريني‌ها تا آتن ادامه يابد.
قهرمان وزنه برداري المپيك با تاكيد بر حمايت همه جانبه‌ي مسوولين از ورزشكاران المپيكي خاطرنشان كرد: رقابت‌ها در المپيك، بالاتر از هر رقابت ورزشي در جهان است و ورزشكاراني كه براي المپيك آماده مي‌شوند، بايد از هر جهت مورد حمايت قرار بگيرند، به طوري كه اين ورزشكاران براي كسب مدال در چنين رقابت‌هاي سنگيني بايد از كوچك‌ترين دغدغه‌ها دور باشند.
وي تصريح كرد: زماني كه ورزشكاري به مدال دست پيدا مي‌كند، مطمئنا زحمات زيادي كشيده است و به قول معروف همه‌ي جواني خود را به پاي ورزش گذاشته، پس بنابراين حمايت مسوولان از ورزشكاران المپيكي در مدت زمان باقي مانده تا شروع اين بازي‌ها نبايد قطع شود.
رضا زاده در پايان با اشاره به رقابت در المپيك آتن تصريح كرد: من براي كسب مدال طلا و ركورد شكني، به آتن مي‌روم و اميدوارم لطف خداوند در اين راه شامل حال من شود تا بتوانم افتخاري ديگر را براي خود و ملت ايران كسب كنم.
لازم به ذكر است قوي‌ترين مرد جهان عصر ديروز (شنبه) در جريان رقابت‌هاي جام سنگين ‌وزن‌هاي جهان در نروژ، به مقام قهرماني دست يافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين رضازاده در مسابقات جام سنگين وزن‌ها به مصاف 7 وزنه‌بردار فوق سنگين جهان رفت كه در نهايت با به روي سر بردن وزنه‌ي 200 كيلوگرمي در حركت يك ضرب و 250 كيلوگرم در حركت دو ضرب، عنوان قهرماني و جايزه‌ي 4000 دلاري مسابقات را از آن خود كرد.
در اين رقابت حريف «ليتوانيايي» رضازاده كه به تازگي به عنوان نايب قهرماني اروپا دست يافته بود، با مهار وزنه‌هاي 200 و 240 كيلوگرم به ترتيب در حركت‌هاي يك ضرب و دو ضرب، در جايگاه دوم قرار گرفت.
در مسابقات جام سنگين‌ وزن‌هاي نروژ كه از سوي فدراسيون جهاني وزنه‌برداري (IWF) برگزار مي‌شد، قهرمانان سنگين‌وزن جهان از كشورهاي لهستان، ليتواني، روسيه و نروژ حضور داشتند.
گفتني است حسين رضازاده سال گذشته نيز به عنوان قهرماني اين مسابقات رسيده بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7752

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين رضازاده: در المپيك آتن ركورد جديدي را ثبت مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016