جمعه 1 خرداد 1383

تيم ملي واليبال پشت درهاي المپيك آتن؛ مهرانپور: تيم ملي بايد در مقابل كانادا سرعتي بازي كند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
حسين علي مهرانپور در ارزيابي از تيم ملي واليبال كانادا اولين حريف ايران در رقابتهاي انتخابي المپيك آتن گفت:
كانادا، تيمي قدرتي است كه با سرعت بخشيدن به بازي مي‌توان از سد آن گذشت.
سرمربي تيم واليبال پيكان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: كانادا، فرانسه و استراليا جز تيم‌هاي قدرتي در واليبال هستند به طوري كه بازيكنان ما با سرعت بخشيدن به حركات تيمي و استفاده از دريافت‌هاي سريع و برگشت توپ به زمين حريف مي‌توانند تا حدود بسيار زيادي با اين تيم‌ها مقابله كرده و حتي نتيجه‌ي بازي را به نفع خود تغيير دهند.
وي افزود: زماني تيم ملي ما مي‌تواند به برتري در مقابل حريفان خود دست پيدا كند كه در تمامي خطوط، بازيكنان ما كمترين اشتباه را مرتكب شوند. شكست دادن تيم‌هايي چون كانادا و استراليا كار غير محالي نيست به شرط آن كه بازيكنان در كارهاي گروهي از آنها موفقتر عمل كنند.
مهرانپور همچنين گفت: حضور تيم ملي واليبال كشورمان در رقابت‌هاي انتخابي المپيك بيشتر به لحاظ كسب تجربه و ديدار با تيم‌هاي صاحب نام اروپايي مي‌تواند قابل ارزيابي باشد، تا كسب نتايج خير كننده و حتي صعود به المپيك. موفقيت‌هاي اخير واليبال كشورمان در طي سال‌هاي اخير باعث شده تا گاها سطح انتظارات ما از تيم ملي بالا برود، اما بايد واقعيات را پذيرفت كه حضور در المپيك مستلزم صرف هزينه‌ها و زمان مناسب است تا بتوان تيم آماده‌اي را مهيا كرد.
وي در ادامه افزود: رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا و حضور اكثر ملي‌پوشان در تيم واليبال صنام تا حدودي واليباليست‌هاي تيم ملي را در شرايط مسابقات قرار داد، ضمن اين كه اردوهاي تداركاتي دو باشگاه صنام و پيكان نيز در چند ماه گذشته بر اين آمادگي افزود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربي تيم پيكان با بيان اين كه ملي‌پوشان نسبت به پارك كي وون اعتماد كاملي را كسب كرده‌اند، اظهار داشت: يكي از عواملي كه مي‌تواند پارك را در كسب پيروزي‌هاي احتمالي كمك كند همين اعتماد بازيكنان به او است، چرا كه در اين شرايط ملي‌پوشان دستورات او را بهتر و دقيق‌تر پياده مي‌كنند.
مهرانپور در پايان اظهار داشت: به هر حال اميدوارم كه تيم ملي واليبال ما در رقابت‌هاي انتخابي ژاپن بتواند يكي از تيم‌هاي صعود كننده باشد اما باز هم تاكيد مي‌كنم كه عدم صعود تيم ملي واليبال به رقابت‌هاي المپيك آتن نمي‌تواند دليلي بر ضعف واليبال ما باشد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7996

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي واليبال پشت درهاي المپيك آتن؛ مهرانپور: تيم ملي بايد در مقابل كانادا سرعتي بازي كند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016