شنبه 9 خرداد 1383

فدراسيون واليبال: به نحوه گزينش تيم هاي المپيکي اعتراض خواهيم کرد، مهر

رييس فدراسيون واليبال گفت : طي نمابري به فدراسيون جهاني واليبال نسبت به نحوه گزينش تيم هاي المپيکي اعتراض خواهيم کرد .
محمد رضا يزداني خرم رييس فدراسيون واليبال کشورمان با بيان اين مطلب به خبرنگار "مهر" گفت : قرار بود هر تيمي که بالاترين رده را در بين تيم هاي آسيايي شرکت کننده در مسابقات انتخابي المپيک کسب کند ، به همراه تيم برتر پيکارهاي ژاپن راهي بازيهاي المپيک آتن شود اما حالا با وضعيتي که براي استراليا پيش آمد ، آسيايي ها جايي در المپيک نخواهند داشت . استراليا نماينده قاره اقيانوسيه است و در صورت صعود به المپيک از آسيا تيمي در المپيک حضور نخواهد داشت .
رييس فدراسيون واليبال با اشاره به اين نکته که حتي اگر فردا سه بر صفر هم مقابل استراليا پيروز شويم ، باز هم به المپيک صعود نخواهيم کرد ، اظهار داشت : قبول دارم که تا المپيکي شدن فاصله زيادي داريم اما دليل نمي شود که همه چيز را ديکته شده بپذيريم .
يزداني خرم درباره زمان بازگشت تيم ملي واليبال کشورمان گفت : گروه اعزامي ايران دوشنبه شب ساعت 30/23 دقيقه با پرواز 801 ايران اير وارد تهران خواهند شد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درمورد غياث الدين صحنه بازيکن مصدوم آق قلايي تصريح کرد : ما هر کمکي که از دستمان بر بيايد انجام خواهيم داد اما بخشنامه سازمان تربيت بدني به سرپرستان و هيات هاي استانها تاکيد کرده است وسيله اياب و ذهاب تيم هاي ورزشي بايد با اتوبوس انجام گيرد . اين بخشنامه حتي سفر با ميني بوس را ممنوع کرده است . بنابر اين ، به نظرمن قصور متوجه سرپرست تيم اميد گلستان است که اجازه داد صحنه ها و مرحوم ميکائيل يولمه با خودروي شخصي به شهرشان برگردند .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8333

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فدراسيون واليبال: به نحوه گزينش تيم هاي المپيکي اعتراض خواهيم کرد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016