شنبه 7 شهريور 1383

هادي ساعي: امروز به اميد تكرار طلا باشيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس المپيك آتن
قهرمان تكواندوي المپيك آتن، گفت:‌ پس از پيروزي مقابل حريف چين تايپه احساس مي‌كردم زحماتي را كه طي 4 سال اخير كشيده‌ام، به سرانجام رسيده است.
هادي ساعي دارنده‌ي مدال برنز المپيك سيدني و مدال طلاي المپيك آتن در رشته‌ي تكواندو در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به آتن، اظهار كرد: در ابتداي راه، من در جدول بسيار سختي قرار گرفته بودم و شايد اين بدترين جدولي بود كه امكان داشت من در آن قرار گيرم. اما در اولين قدم توانستم حريف خود را با برتري كامل از پيش رو بردارم و اين مسابقات را به خوبي آغاز كردم. در دومين مرحله به مصاف حريفي رفتم كه در مسابقات جهاني فرانسه كه حكم انتخابي المپيك آتن را داشت از او شكست خورده بودم. بعد از آن حريف كره‌اي، حريفي از چين تايپه را از پيش رو برداشتم تا به خوش‌رنگ‌ترين مدال المپيك دست يابم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اظهار رضايت از داوري مسابقات تكواندوي بازي‌هاي المپيك آتن، خاطرنشان كرد: من در المپيك سيدني با ناداوري از راهيابي به فينال باز ماندم. اما اين بار خوشبختانه داوري ديدارها مشكل خاصي را نداشت و تنها چند اشتباه كوچك در اين مسابقات رخ داد كه آنها نيز بدون قصد و غرض انجام گرفت و تنها يك اشتباه بود.
ساعي با بيان اين كه اميدوارم اين مدال امروز نيز تكرار شود، تصريح كرد: امروز در ادامه‌ي مسابقات تكواندو، يوسف كرمي ديگر نماينده‌ي خوب كشورمان به روي تاتامي مي‌رود كه با توجه به وضعيتي كه كرمي دارد اميدوارم اين مدال را تكرار كند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11365

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هادي ساعي: امروز به اميد تكرار طلا باشيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016