سه شنبه 7 مهر 1383

اميدهاي بسكتبال از قهرماني آسيا مي‌گويند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
تيم ملي بسكتبال اميد ايران در نخستين ديدار خود در دوازدهمين دوره‌ي رقابت‌هاي اميدهاي آسيا فردا به مصاف قطر خواهد رفت، بازيكنان اميد ايران كه قهرماني جوانان در آسيا تاثير بسياري در روحيه‌ي آنان داشته است، با اعتماد به نفس و شادابي از تكرار قهرماني‌ جوانان آسيا اين بار در رده‌ي سني اميدها سخن مي‌گويند، چند تن از اين بازيكنان در گفت‌وگو با ايسنا از آخرين وضعيت و ميزان آمادگي خود گفتند.
امير اميني گارد راس تيم‌هاي ملي اميد و بزرگسالان ايران با اشاره به آمادگي و روحيه‌ي بالاي بازيكنان تيم ايران به خبرنگار ورزشي ايسنا گفت: در مدت سه ماه گذشته اردوهاي منظم و خوبي را برگزار كرديم و در حال حاضر بازيكنان بسيار آماده هستند و هيچ مصدومي نيز در تيم حضور ندارد.
وي افزود: اردوي صربستان نيز تاثير خوبي براي ما و به خصوص در نظم بازي بازيكنان داشت، آن جا با تيم‌هاي خوبي رو به رو شديم و توانستيم به ارزيابي خوبي از آمادگي تيمي برسيم.
اميني، از كره، ژاپن، لبنان، قطر و چين به عنوان مهم‌ترين رقيبان ايران در رقابت‌هاي اميدهاي آسيا نام برد و تصريح كرد: بازي نخست برابر قطر بسيار حساس است و سعي داريم نتيجه‌ي خوبي را در اين بازي به دست آوريم.
وي در ادامه با اشاره به اين كه قهرماني جوانان در آسيا روحيه‌ي تيم اميد را نيز بالا برده است گفت: ما نيز سعي خواهيم كرد كه مانند آنان مقام ارزشمندي را در آسيا به دست آوريم.

حامد حدادي كاپيتان تيم اميد ايران نيز كه با روحيه‌ي بالاي خود تاثير زيادي در افزايش اعتماد به نفس ساير بازيكنان دارد تاكيد كرد: با توجه به قهرماني تيم جوانان در آسيا ما نيز بايد به طور صد در صد قهرمان شويم و راه ديگري به جز قهرماني نداريم و مي‌خواهيم با اين قهرماني شادي مردم پس از قهرماني تيم جوانان را افزايش دهيم، بازيكنان مي‌دانند كه ديگر مقام دومي ارزشي ندارد زيرا ما در گذشته اين مقام را به دست آورده‌ايم و اين بار براي قهرماني مي‌جنگيم.
وي در خصوص آمادگي تيم بازيكنان تيم اميد نيز تصريح كرد: بازيكنان به 80 درصد آمادگي رسيدند، كادر فني تيم و به خصوص بوسنياك بسيار خوب هستند و توانستند بازيكنان را به حد بالايي از توانايي برسانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حدادي افزود: اردوي صربستان نيز براي ما بسيار مفيد بود آن جا با تيم‌هايي رو به رو شديم كه از تيم‌هاي قدرتمند اروپا بودند و در بازي با آنها دچار خستگي و ضعف نشديم و در حال حاضر به طور كامل براي بازي‌هاي اميدها آماده هستيم.
كاپيتان ايران از تيم‌هاي ژاپن، كره، لبنان، چين و قطر به عنوان حريفان اصلي ايران در رقابت‌هاي اميدها نام برد.
حدادي همچنين با اشاره به نقش حضور تماشاگران در افزايش سطح بازي‌هاي از علاقه‌مندان به بسكتبال خواست تا با حضور خود در سالن برگزاري مسابقات موجب افزايش روحيه‌ي بازيكنان تيم اميد ايران شوند.

علي دورقي يكي ديگر از بازيكنان خوب تيم اميد ايران نيز گفت: راه جوانان را ادامه مي‌دهيم و با قهرماني در آسيا كار آنان را تكميل مي‌كنيم.
وي افزود: تا قبل از اردوي صربستان آمادگي بازيكنان در مرز 60 درصد بود اما بازي‌هاي تداركاتي در اين كشور تاثير بسياري در افزايش قدرت و آمادگي بازيكنان ايران داشت، همچنين چند بازيكن از تيم جوانان نيز به تيم اميد ملحق مي‌شوند تا با قدرت بيشتري به مصاف حريفان برويم.
دورقي در پايان اصلي‌ترين حريف ايران در رقابت‌هاي بسكتبال اميدهاي آسيا را چين عنوان كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12452

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اميدهاي بسكتبال از قهرماني آسيا مي‌گويند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016