يكشنبه 12 مهر 1383

برانكو سرمربي تيم ملي فوتبال ايران: ديدار با آلمان سطح واقعي فوتبال ما را نشان مي‌دهد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: جاي خالي دايي در بازي برابر آلمان و قطر محسوس خواهد بود. اما مجبوريم با اين شرايط جديد كنار بياييم، هر چند به اين موضوع اعتقاد دارم كه نبود دايي ممكن است از لحاظ روحي و رواني تيم را دچار مشكل كند.
برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي عدم حضور دايي در ديدار ايران برابر آلمان و قطر اظهار كرد: فوتبال ايران جانشين شايسته‌اي براي جايگزيني وي ندارد و نبود او غيبت بسيار بزرگي به حساب مي‌آيد.
وي درباره‌ي نخستين تمرين تيم ملي، گفت: به رغم اين كه نخستين اردوي تيم ملي پس از بازي با اردن آغاز شده، اما بازيكنان توانستند تا حد بسيار زيادي من را راضي كنند و آمادگي و انگيزه‌ي بالاي بازيكنان شرايط را بسيار اميدوار كننده كرده است. ولي متاسف هستم كه نمي‌توانم از دايي و كاظميان در اين دو ديدار استفاده كنم.
سرمربي تيم ملي فوتبال در رابطه با غيبت عزيزي در تمرين روز گذشته گفت: خداداد با اجازه‌ي كادر فني در تمرين شركت نكرده بود و با حضور او در تمرين امروز، اطلاعات كامل‌تري را از وي در اختيار ما قرار خواهد داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اظهار رضايت از وضعيت آمادگي دو بازيكن جديد دعوت شده به اردوي تيم ملي گفت: بسيار خوشحالم كه در انتخاب خطيبي و شجاعي اشتباه نكردم. اما آنها بايد با بازي‌ها و تمرينات خوب خود پاسخ اعتماد من را بدهند.
ايوانكوويچ درباره‌ي ديدار تيم دوستانه‌ي تيم ملي كشورمان در برابر آلمان، اين ديدار را نشان دهنده‌ي جايگاه واقعي فوتبال كشورمان در سطح جهاني عنوان كرد و افزود: اين ديدار حكم پيش بازي با قطر را براي ما دارد و در مصاف با آلمان از تمام توان خود استفاده خواهيم كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12647

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو سرمربي تيم ملي فوتبال ايران: ديدار با آلمان سطح واقعي فوتبال ما را نشان مي‌دهد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016