سه شنبه 14 مهر 1383

خداداد عزيزي: بازي با آلمان يك افتخار است، بـا تمـام قوا بـازي خواهيم كـرد، ايسنا

خداداد عزيزي


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
خداداد عزيزي با يك روز غيبت كه دليل آن مسايل شخصي و سفر به مشهد بود، از روز دوم در تمرينات تيم‌ ملي شركت كرد اما به علت مصدوميت جزيي پا، مرحله اول تمريناتش را به صورت انفرادي در كنار زمين و زير نظر پزشك تيم ملي آغاز كرد. حضور خداداد عزيزي شادي و نشاط خاصي به تمرينات تيم ملي داده است.

خداداد عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرد: با توجه به نزديكي مسابقه دوستانه با تيم آلمان، صبح و بعدازظهر تمرينات خوبي را دنبال مي‌كنيم تا براي مسابقه آماده شويم.

وي در مورد بازي با آلمان اظهار داشت: تيم آلمان يكي از بهترين‌ تيم‌هاي فوتبال جهان است و مسابقه با اين تيم افتخار است. اين بازي مي‌تواند محك جدي براي تيم و بازيكنان باشد و سعي مي‌كنيم با تمام قوا، بهترين بازي خود را انجام دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عزيزي در مورد نزديكي فاصله‌ي زماني بازي ايران با تيم‌هاي آلمان و قطر گفت: به نظر من اين فاصله‌ي زماني نمي‌تواند تاثير خاصي بر كيفيت بازي تيم داشته باشد. بلكه معتقدم با توجه به آمادگي تيم، مي‌توانيم اين دو بازي را به خوبي به پايان برسانيم.

خداداد در مورد آمادگي خود گفت: مصدوميت جزيي از ناحيه‌ي پا داشتم ولي اين مصدوميت رفع ‌شده و تمرينات را با ساير بازيكنان پيگيري مي‌كنم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12698

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خداداد عزيزي: بازي با آلمان يك افتخار است، بـا تمـام قوا بـازي خواهيم كـرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016