چهارشنبه 15 مهر 1383

برانكو: خودمان را بر آلمان تحميل مي‌كنيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
به دنبال تازه‌ترين اظهارنظر يورگن كلينزمن درباره‌ي شكست ايران و بازي سرعتي برابر تيم ملي كشورمان، برانكو ايوانكوويچ اطمينان داد كه تيم ايران تنها به شكست آلمان و پيروزي برابر اين تيم فكر مي‌كند.
برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: در بازي روز شنبه بهترين سطح فوتبال ايران را نشان خواهيم داد و قدرت خودمان را بر حريف آلماني ديكته كرده و خود را بر آنها تحميل مي‌كنيم. اين ديدار فرصت خوبي خواهد بود كه جايگاه ايران را در فوتبال جهان نشان دهيم.
وي افزود: از تلاش و انگيزه‌ي بازيكنان در اين چند روز اخير بسيار رضايت دارم و با پيوستن بازيكنان لژيونر از تمرين امروز با جديت بيشتري به دنبال پيروزي در برابر آلمان خواهيم بود هر چند مي‌دانيم كه آنها تيم دوم جام جهاني هستند و از كهكشان ديگري آمده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ درباره‌ي بازيكنان مصدوم تيم ملي كشورمان، گفت: كاظميان تمريناتش را شروع كرده اما نمي‌خواهيم بر او فشار وارد كنيم ولي وضعيت رحمتي، معدنچي و عزيزي بسيار خوب است و آنها مي‌توانند تيم را همراهي كنند.
وي در رابطه با جايگزيني دايي در بازي روز شنبه، گفت: مهاجمان بسيار خوبي در اردوي تيم ملي هستند و براي جايگزيني دايي روي هاشميان، عنايتي، برهاني و كريمي حساب ويژه‌اي باز كرده‌ام.
برانكو در پاسخ به اين سوال ايسنا كه پرسيده بود تا روز بازي با آلمان چند نفر خط خواهند خورد، گفت: بر اساس قوانين فيفا ما در اين ديدار از بيست و دو بازيكن استفاده مي‌كنيم ولي دايي را به دليل اين كه مي‌تواند محرك روحي بازيكنان باشد در نيمكت خواهيم نشاند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12766

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: خودمان را بر آلمان تحميل مي‌كنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016