جمعه 17 مهر 1383

كلوزه در گفت‌وگو با كيكر: فردا در نوك حمله بازي مي‌كنم، كلينزمن تهاجمي‌تر از فولر است، ايسنا

ميروسلاو كلوزه

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
فكر مي‌كنم در بازي با ايران در پست نوك حمله بازي كنم.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درگيري ميان ميروسلاو كلوزه و اليور كان در ديدار هفته‌ي گذشته بايرن مونيخ و وردربرمن عنوان اصلي روزنامه‌هاي آلمان بود. كلوزه مهاجم تيم ملي فوتبال آلمان در گفت‌وگو با روزنامه‌ي آلماني زبان kicker در پاسخ به اين كه آيا از غيبت اليور كان در بازي با ايران خوشحال هستيد؟ گفت: متاسفم كه قبل از بازي روز شنبه بايد در اين مورد صحبت كنم. من هنوز نمي‌دانم چرا كان آنقدر عصباني بود. چرا كه من تمام تلاشم را مي‌كردم كه با او برخوردي نداشته باشم.
وي در پاسخ به اين سوال كه نسبت به بالاك كه همبازي‌اش ”فارنهورست” را مصدوم كرد چه احساسي داريد؟ گفت: مطمئنا اين يك برخورد عمدي نبوده و شنيده‌ام كه پس از آن دو يا سه بار آن دو تلفني با يكديگر صحبت كرده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كلوزه همچنين در پاسخ به سوال ديگري در اين باره كه آيا در بازي با ايران از ابتدا در خط حمله قرار مي‌گيري؟ گفت: اين طور فكر مي‌كنم.
وي در رابطه با اين كه كلينزمن بازي تهاجمي‌تر را دنبال مي‌كند يا رودي فولر گفت: معتقدم كه كلينزمن تهاجمي‌تر است.
كلوزه در پاسخ به اين كه آيا كلينزمن قصد دارد قهرمان بازي‌هاي جام جهاني 2006 شود؟ گفت: ما اين پتانسيل را داريم. بازيكنان جوان و بازيكنان بزرگ تيم آلمان اين توانايي را دارند كه قهرمان شوند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12849

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كلوزه در گفت‌وگو با كيكر: فردا در نوك حمله بازي مي‌كنم، كلينزمن تهاجمي‌تر از فولر است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016