يكشنبه 19 مهر 1383

محمد رضا شجریان در گفت و گوی اختصاصی با "مهر": خودم فوتبالیست بوده ام، پیروزی حق ایران بود

یکی از تماشاگران ویژه دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آلمان استاد محمد رضا شجریان بود که از جایگاه خبرنگاران به تماشای این دیدار نشسته بود.
به گزارش خبرنگار"مهر" درحالیکه تمامی حاضران در ورزشگاه محو تماشای بازی ایران وآلمان شده بودند مردی با کلاهی آبی برسرو لبانی خندان وارد جایگاه ویژه خبرنگاران ایرانی و آلمانی شد و برروی یکی ازصندلی ها آرام گرفت. نگاهها به اوبسیارزیاد بود اما کسی باورنمی کرد محمد رضا شجریان هم درورزشگاه حاضر باشد و بازی ایران و آلمان راازنزدیک تماشا کند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

استاد شجریان درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار"مهر" با بیان اینکه دردوران جوانی فوتبالیست بوده وعلاقه زیادی به این رشته دارد گفت : باوجود اینکه در دوران جوانی فوتبال بازی می کردم اما برای اولین باراست که به ورزشگاه آزادی تهران می آیم.
هنرمند محبوب و پیشکسوت کشورمان درمورد دیدارتیم ملی فوتبال کشورمان با آلمان گفت: بازیکنان ایران دراین دیدار فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و به نظرمن پیروزی حق مسلم آنها بود اما نتوانستند ازموقعیت های بدست آمده استفاده کنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12925

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد رضا شجریان در گفت و گوی اختصاصی با "مهر": خودم فوتبالیست بوده ام، پیروزی حق ایران بود' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016