دوشنبه 20 مهر 1383

با كسب پنج مدال طلا و سه نقره، ايران، قهرمان مسابقات بين‌المللي وزنه‌برداري «اليكو» ولز شد، ايسنا


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
ايران، قهرمان هفدهمين دوره‌ي مسابقات بين‌المللي وزنه‌برداري جام «اليكو» ولز شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شب گذشته (يكشنبه) اين مسابقات پايان يافت و تيم كارگران كشورمان كه به نمايندگي از ايران در اين جام شركت كرده است با پنج مدال طلا و سه نقره عنوان قهرماني اين دوره را كسب كرد. پس از ايران تيم‌هاي آمريكا با دو طلا نايب قهرمان شد و ولز با يك طلا و سه برنز در سكوي سوم ايستاد.
در آخرين روز اين رقابت‌ها در دسته‌ي ‌٩٤ كيلوگرم عليرضا بيگلري از كشورمان با مجموع ‌٥/٣٦٢ كيلوگرم ضمن شكستن ركورد اين دسته به مدال طلاي مسابقات دست يافت. وزنه بردار ولزي با ‌٣٤٥ كيلوگرم دوم شد و وزنه‌بردار روماني با ‌٣٢٠ كيلوگرم در جايگاه سوم قرار گرفت.
در دسته‌ي ‌١٠٥ كيلوگرم كه كشورمان دو نماينده داشت عليرضا شاكري اول شد. سعيد طاهري به مدال نقره دست يافت و وزنه‌بردار پاكستاني سوم شد.
در وزن ‌١٠٥+ كيلوگرم نيز پرويز نورعلي پور با ‌٣٧٠ كيلوگرم قهرمان شد، سهيل كامكار با ‌٣٤٥ كيلوگرم به مدال نقره رسيد و وزنه‌بردار انگليسي با ‌٣١٠ كيلوگرم در مكان سوم ايستاد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از پايان اين رقابت‌ها از دو نماينده‌ي كشورمان، بيگلري و شاكري تست دوپينگ به عمل آمد.
گفتني است، ‌٥٦ وزنه‌بردار از ‌١٢ كشور جهان در اين رقابت‌ها شركت كرده بودند. تيم وزنه‌برداري ايران ساعت ‌٥:30 دقيقه‌ي بامداد روز چهارشنبه به كشورمان بازمي‌گردد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12950

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با كسب پنج مدال طلا و سه نقره، ايران، قهرمان مسابقات بين‌المللي وزنه‌برداري «اليكو» ولز شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016