دوشنبه 19 بهمن 1383

برانكو پيش از ترك كيش: مانند هميشه تهاجمي پا به ميدان بحرين مي‌گذاريم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پيش از ترك كيش و سفر به منامه آمادگي ملي‌پوشان را بسيار خوب توصيف كرد و گفت: مانند هميشه با روحيه‌اي تهاجمي پا به ميدان خواهيم گذاشت.
برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: از غيبت يكي دو بازيكن خود به دليل مصدوميت نگراني ندارم چرا كه معتقد هستم ساير بازيكنان، جايگزين خوبي براي آنها خواهند بود.
وي افزود: به جز مصدومان آمادگي روحي و رواني ساير ملي‌پوشان در حد بسيار خوبي است و اميدوارم بازيكنان در ديدار چهارشنبه بالاترين كيفيت بازي خود را ارايه دهند.
ايوانكوويچ درباره‌ي بازيكنان لژيونر تيم ملي، تصريح كرد: مهدوي‌كيا، هاشميان و زندي به صورت مستقيم يكشنبه شب به بحرين رفته‌اند و رضايي، كريمي و كعبي نيز در تمرينات كيش حضور پيدا كردند و شرايط تيم بسيار خوب و مثبت است.
وي درباره‌ي برنامه‌ي غذايي ملي‌پوشان در منامه، گفت: دكتر خانلري دو روز پيش به بحرين رفته و برنامه‌ي غذايي را به طور كامل تحت نظر گرفته است و از اين بابت مشكلي در منامه نخواهيم داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ در ادامه درباره‌ي تمرينات تيم ملي در بحرين تا پيش از ديدار چهارشنبه شب، گفت: در منامه دو جلسه تمرين خواهيم داشت و در اين جلسه كارهاي تاكتيكي را كه در اين دو هفته انجام داده‌ايم، مرور خواهيم كرد.
تيم ملي فوتبال ساعت 11:15 دقيقه‌ي كيش را به مقصد منامه ترك كرد.
ديدار تيم‌هاي ملي ايران و بحرين از سري رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2006 روز چهارشنبه ساعت 19 برگزار خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17992

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو پيش از ترك كيش: مانند هميشه تهاجمي پا به ميدان بحرين مي‌گذاريم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016