چهارشنبه 21 بهمن 1383

تساوی تیم ملی ایران در یک بازی پرانتقاد، ستاره های برانکو کجا بودند؟ مهر

تساوی تیم ملی ایران در یک بازی پرانتقاد، ستاره های برانکو کجا بودند؟
تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار خود در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی مقابل بحرین را در حالی با نتیجه تساوی به پایان برد که هیچیک از بازیکنان و ستاره های این تیم در حد نام و اعتبار خود ظاهر نشدند.
به گزارش خبرنگار اعزامی " مهر" از بحرین ، تیم ملی فوتبال کشورمان که انتظار می رفت از همین نخستین دیدار با ارائه بازیهای خوب و قابل قبول شایستگی های خود را برای حضور در جام جهانی به اثبات برساند در اولین گام برابر تیم بحرین فوتبالی محتاط و کم اثر را به نمایش گذاشت تا بار دیگر نگرانی ها در مورد آینده تیم ملی قوت بگیرد .
تیم ملی از ابتدای این دیدار با شیوه ای احتیاط آمیز گام به میدان گذاشت و تا آخرین دقیقه بازی نشانی از تیمی که برای پیروز شدن به میدان آمده است در خود نداشت . فشار روانی ناشی از شکست چهار سال قبل بخشی از مشکلاتی بود که به نظر رسید اجازه نمی دهد تیم ملی و بازیکنان خلاق آن بازی با طراوت و همیشگی خود را در برابر حریف به نمایش بگذارند . برانکو با حسابگری های خاص خودش اینبار هم ریسک یک بازی تهاجمی و از دست دادن نتیجه بازی را نکرد و با یک امتیاز در زمین حریف به این امید نشست که تیمش در 5 بازی آینده امتیازات لازم برای حضور در جام جهانی را بدست آورد . او که تجربه تلخ چهار سال پیش در منامه را داشت اینبار با جانب احتیاط 90 دقیقه برای رسیدن به یک امتیاز حریف را اداره کرد و از عناصر تهاجمی تیمش خواست تا کمتر نفوذ کنند و در زمین خودی بمانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بحرین در مقابل این نوع فوتبال محتاط ما با جسارت بیشتری بازی کرد و برانکو و تیمش باید خوشحال باشند که بحرینی ها نتوانستند از دو موقعیت جدی که در نیمه دوم روی دروازه میرزاپور داشتند استفاده کنند وگرنه با بردی که ژاپن مقابل کره شمالی بدست آورد مشخص نبود تیم ملی در همین اولین گام چه شرایطی پیدا می کرد و چه راه دشواری را برای صعود باید می پیمود .
تیم ملی در نیمه دوم نویدکیا و مبعلی را به جای زندی و هاشمیان به میدان فرستاد ولی به دلیل همان تفکر احتیاطی که بر مجموعه تیم حکمفرما بود حضور این دو نیز تغییر چندانی در جریان بازی ایجاد نکرد و تیم ملی در یکی از معدود دیدارهای ضعیف خود مقابل یک تیم عربی با حداقل خطرات ممکن میدان را ترک کرد تا با یک امتیاز میدان منامه خود مهیای دیدار 5 فروردین مقابل تیم ملی ژاپن در تهران نماید.
تیم ملی کشورمان در این دیدار نشانی از تیم هجومی آسیا و بیستمین تیم جهان نداشت و ستاره های برانکو ایوانکوویچ که قبل از بازی رسانه های مختلف را به تسخیر خود در آورده بود فروغ همیشگی را نداشتند.
در پایان رقابتهای اولین روز تیم ملی فوتبال ژاپن به لطف پیروزی 2 بر1 مقابل کره شمالی در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت و تیم های ایران و بحرین با یک امتیاز دوم و سوم هستند و تیم ملی کره شمالی بدون امتیاز در انتهای جدول جای گرفته است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18103

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تساوی تیم ملی ایران در یک بازی پرانتقاد، ستاره های برانکو کجا بودند؟ مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016