جمعه 28 اسفند 1383

يكي از بزرگ‌ترين مجموعه‌هاي ورزشي كشور در كيش به بهره‌برداري رسيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - سازمان ورزش

يكي از بزرگ‌ترين مجموعه‌هاي ورزشي كشور در كيش به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان منطقه‌ي آزاد كيش، بزرگ‌ترين مجتمع فرهنگي ورزشي كشور ساخته شده توسط بخش خصوصي، با حضور دكتر «حسين قاسمي» رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه‌ي آزاد كيش افتتاح شد.

مجتمع فرهنگي ورزشي مريم در منطقه‌ي مركزي كيش ساختماني 6 طبقه است كه در زميني به مساحت 8 هزار متر مربع با زيربناي 6500 متر مربع و با هزينه‌اي معادل 70 ميليارد ريال ساخته شده است.

سالن بولينگ يكي از بخش‌هاي اين مجتمع است كه با دارا بودن 16 خط و تجهيز آن به مانيتورهاي LCD براي محاسبه‌ي امتياز، بزرگ‌ترين و مدرن‌ترين مجموعه‌ي بولينگ كشور محسوب مي‌شود.

سالن‌هاي بدنسازي، بيليارد، سونا و جكوزي و دنياي بازي ويژه‌ي كودكان از ديگر بخش‌هاي اين مجتمع است.

سرمايه‌گذار اين مجتمع تاكنون در بخش‌هاي تجاري، هتلداري و گردشگري نيز سرمايه‌گذاري‌هاي ديگري در منطقه‌ي آزاد كيش انجام داده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با بهره‌برداري از اين مجتمع، جزيره‌ي كيش هم‌اكنون داراي دو مجموعه‌ي ورزشي است.

ورزشگاه المپيك توسط سازمان منطقه‌ي آزاد كيش احداث شده است كه با ايجاد فضاهاي مناسب و تجهيزات مدرن امكان فعاليت در هر نوع رشته‌ي ورزشي در اين مجموعه فراهم شده است و هم‌چنين در طول سال پذيراي اردوهاي تيم‌هاي ملي كشورمان است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19474

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يكي از بزرگ‌ترين مجموعه‌هاي ورزشي كشور در كيش به بهره‌برداري رسيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016