سه شنبه 2 فروردين 1384

تيم ملي فوتبال ايران براي شكست دادن ژاپن تمرين كرد، ايرنا

عکس از ايرنا
عکس از ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۰۲‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

تيم ملي فوتبال كشورمان عصر امروز سه‌شنبه با بيست و دو بازيكن راهكارهاي شكست دادن ژاپن را تمرين كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در تمرين امروز ملي پوشان فوتبال كه در زمين شماره يك كمپ تيم‌هاي ملي و در ساعت ‪ ۱۸‬برگزار شد، ابتدا ملي پوشان زير نظر حسين فركي مربي تيم ملي به مدت ‪ ۱۵‬دقيقه تمرينات نرمشي را انجام دادند.

سپس بازيكنان به انجام تاكتيك‌هاي مد نظر كادر فني كه با توجه به نقاط ضعف و قوت تيم ملي فوتبال ژاپن طراحي شده بود، اقدام كردند.

بنابر تصميم برانكو ايوانكوويچ، براي عدم آگاهي ژاپني‌ها از تمرينات تيم ملي فوتبال، امروز خبرنگاران اجازه حضور در تمرينات را نيافتند و تنها نيم ساعت پاياني تمرينات درهاي كمپ تيم‌هاي ملي بر روي خبرنگاران و هواداران فوتبال باز شد.

شوت از راه‌دور، سانتر از جناحين، پاس‌هاي تو در، فرار از تله آفسايد مدافعان و انجام تاكتيك‌هاي مناسب براي كاستن از سرعت ژاپني‌ها از مهمترين برنامه تمرين امروز ملي پوشان فوتبال بود.

در پايان تمرينات امروز، ملي پوشان به دو گروه تقسيم شده و در نيمي از زمين به انجام بازي فوتبال پرداختند كه اين بازي زير نظر مستقيم برانكو برگزار شد.

به غير از رحمان رضايي كه قرار است امشب خود را از ايتاليا به اردو برساند، مابقي لژيونرها در تمرينات امروز حضور داشتند.

از ميان بيست و دو نفر حاضر در تمرينات امروز و با حساب اينكه رحمان رضايي نيز امشب به جمع ملي پوشان اظافه مي‌شود، يك نفر بايد با نظر برانكو ايوانكوويچ از جمع اين مرحله از اردوي تيم ملي فوتبال حذف شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نكته قابل توجه تمرين امروز حضور محمد دادكان رييس فدراسيون فوتبال در تمرين بود. دادكان با گرمكن ورزشي پا به پاي ملي پوشان تمرين كرده و با اين كار به ملي پوشان روحيه مي‌داد.

نكته بعدي حضور هواداران بي‌شمار تيم ملي بود كه از ساعت‌ها پيش از آغاز تمرين تيم ملي در كمپ حاضر شدند. اين افراد كه تعدادشان به بيش از پانصد نفر مي‌رسيد، با آنكه از تصميم برانكو مبني بر عدم حضور در تمرينات آگاه بودند، تا آخر در پشت در كمپ منتظر ايستادند تا اجازه حضور در محل تمرين را يافتند.

هواداران زماني كه اجازه يافتند تا تمرينات را از نزديك مشاهده كنند، شروع به تشويق ملي پوشان كردند.

يك گروه خبري از تلويزيون دولتي ژاپن نيز در تمرينات امروز حاضر بود، ولي اجازه تصويربرداري نيافت .

تمامي ملي پوشان در سلامت كامل بوده و از آمادگي مطلوبي برخوردارند.

روحيه بازيكنان تيم ملي فوتبال نيز در بهترين شرايط خود بود، به گونه‌اي كه بازيكنان در طول تمرين با شادابي خاصي تمرينات خود را پيگيري مي‌كردند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19616

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي فوتبال ايران براي شكست دادن ژاپن تمرين كرد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016