چهارشنبه 3 فروردين 1384

سوزوكي به جمع مصدومان ژاپن پيوست، ايسنا

دومين تمرين تيم ملي ژاپن برگزار شد

تاكايوكي سوزوكي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


تمرينات تيم ملي ژاپن امروز در حالي پيگيري شد كه به دستور زيكو خبرنگاران و تماشاگران ايراني اجازه‌ي حضور در اين تمرينات را نداشتند اما نمايندگان برخي رسانه‌هاي كشورمان موفق به تهيه‌ي گزارش شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تمرينات تيم ملي ژاپن كه به مدت 90 به طول انجاميد، در ابتدا بازيكنان اين تيم زير نظر ادو- مربي ژاپن، به گرم كردن و كارهاي كششي مشغول شدند. سپس بازيكنان به پاسكاري تك‌ضرب، تعويض جناحين و ... پرداختند.

پس از اين مرحله بازيكنان تيم ملي ژاپن به دو گروه تقسيم شده و مهاجمان اين تيم شامل تامادا، ايناموتو، تاكاهارا و ... زير نظر ادو و بازيكنان مياني و مدافعين زير نظر زيكو به انجام تمرينات اختصاصي پرداختند.

نكته‌ي مشخص در تمرينات تيم ملي ژاپن، پرهيز از سانتر از جناحين بود و به نظر مي‌رسد تاكتيك اصلي ژاپن استفاده از پاس‌هاي تودر و همچنين استفاده از توپ‌هاي برگشتي باشد. ديگر نكته‌ي روشن، ضعف مفرط نارازاكي ـ دروازه‌بان تيم ملي ژاپن بود و بنابر گفته‌هاي خبرنگاران پر شمار ژاپني اين نقطه، بزرگترين دل‌مشغولي زيكو در ديدار روز جمعه خواهد بود.

حاشيه‌هاي تمرينات تيم ملي ژاپن:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

** حضور خبرنگاران پر شمار ژاپني در تمرينات اين تيم و گلايه‌ي اين خبرنگاران از وضعيت اينترنت در ايران و نظم بسيار خوب آنها به نسبت همتايان ايراني از نكات جالب توجه تمرين امروز بود.

** حضور حدود 150 تماشاگر ژاپني به همراه خانواده‌هايشان باعث شده بود كه بازيكنان تيم ملي ژاپن كمتر در طول اين تمرين احساس دلتنگي كنند.

** عدم علاقه‌ي زيكو براي مصاحبه با رسانه‌هي ايراني از نكات ديگر تمرين امروز بود.

** سوزوكي- مهاجم تيم ملي ژاپن، به دليل مصدوميت از ناحيه‌ ي پاشنه‌ي پا به طور اختصاصي زيرنظر فيزيو تراپ تمرينات سبكي را انجام داد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19647

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سوزوكي به جمع مصدومان ژاپن پيوست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016