چهارشنبه 3 فروردين 1384

حضور فوتبال‌دوستان و خبرنگاران در تمرين تيم‌هاي ايران و ژاپن، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۰۳‬
داخلي. ورزشي. فوتبال

تعداد زيادي از فوتبال دوستان و خبرنگاران عصر چهارشنبه در محل اردوي تيم‌هاي ملي حاضر شدند و به تماشاي تمرينات تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن نشستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا، در تمرينات امروز تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن صدها تن از فوتبال دوستان دو كشور حضور داشتند كه اين امر كم سابقه بوده است.

درميان تماشاگران، بيش از ‪ ۵۰‬زن ژاپني هم بودند كه گفته مي‌شد تعدادي از آنها از اقوام ملي‌پوشان ژاپن و تعدادي نيز از هواداران اين تيم هستند.

همچنين تعداد خبرنگاران حاضر درمحل تمرين تيم‌هاي ملي ايران و ژاپن، تعجب برانگيز بود. در حالي كه اكثر رسانه‌هاي مكتوب ايران در تعطيلات نوروزي به سر مي‌برند، بيش از ‪ ۵۰‬خبرنگار و عكاس ايراني تمرينات امروز دو تيم را پوشش دادند.

همچنين بيش از يك صد خبرنگار، عكاس، گزارشگر ژاپني نيز امروز در محل كمپ تيم‌هاي ملي حضور داشتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حضور اين تعداد خبرنگار و هوادار فوتبال نشان از حساسيت ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن كه قرار است روز جمعه در ورزشگاه آزادي و از سري مسابفات مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان برگزار مي‌شود، دارد.

شنيده‌ها حاكي از آن است كه ‪ ۱۲۰۰‬فوتبال دوست ژاپني روز جمعه به وسيله چند پرواز اختصاصي براي تشويق شاگردان زيكو به ايران مي‌آيند.

همچنين گفته مي‌شود كه تا امروز وزارت امروز خارجه كشورمان به بيش از ‪ ۱۸۰۰‬ژاپني رواديد حضور در ايران را براي بازي روز جمعه صادر كرده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19653

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حضور فوتبال‌دوستان و خبرنگاران در تمرين تيم‌هاي ايران و ژاپن، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016