پنجشنبه 4 فروردين 1384

هاشميان: ايران هميشه مقابل تيم هاي قوي بهتر بازي مي کند، ايپنا به نقل از سايت هاشميان

وحيد هاشميان

وحيد هاشميان مهاجم ارزشمند تيم ملي كشورمان در گفت و گو با وب سايت اختصاصي خود (Hashemian.net) بازي برابر ژاپن را بازي با يكي از بزرگان فوتبال آسيا دانست و ابراز اميدواري كرد تا تيم ملي ايران با ارئه يك نمايش خوب حريف را شكست دهد.
به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، هاشميان درباره بازي با تيم ملي ژاپن گفت: زاپن تيم خيلي خوبي است که اين چند ساله در فوتبال آسيا خيلي رشد کرده است. آنها در ژانويه هم يک بازي خيلي خوب مقابل آلمان از خود به نمايش گذاشتند.
فوتبال ايران هم هميشه نشان داده که مقابل تيمهاي نيرومند بهتر بازي مي کند. اين بازي در خانه ما برگزار مي شود و ما بايد حتما اين بازي را ببريم تا بتوانيم يکي از رقيبان اصلي را شکست بدهيم و من اميدوارم که بتوانيم با ارائه يک بازي هماهنگ و با انگيزه اين مسابقه را به نفع خودمان به پايان برسانيم.
ملي پوش كشورمان در مورد فريدون زندي گفت: به نظر من طبيعي بود كه او نتوانست در اولين بازي خود را نشان دهد. زيرا در آن بازي هيچ کدام از بازيکنان ما نتونستند توانايي خود را نشان بدهند و دليلش هم ناهماهنگي بود. به خصوص براي فريدون زندي که براي اولين بار به تيم ملي ايران آمده بود. ولي به نظر من با توجه به اينکه براي اولين بار براي ايران بازي مي كرد تمام تلاشش را انجام داد. به نظر من او بازيکن توانايي است و به مرور زمان مي تواند به تيم ملي ايران کمک بيشتري بکند.
وي در مورد آينده فوتبال خود و وضعيتش در بايرن مونيخ افزود: من تا سال 2007 با تيم بايرن مونيخ قرارداد دارم. سال پيش پيشنهادهاي خوبي از تيم هاي خيلي خوب آلماني داشتم و بايرن مونيخ هم يکي از آن تيم ها بود. به نظر من آرزوي هر بازيکني در آلمان رسيدن به تيم خوبي مثل بايرن است که من به اين هدف دست پيدا کردم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما در اين مدتي که اينجا بودم هميشه شايعاتي درباره رفتن من به تيم هاي ديگر به گوش رسيده که من هميشه اين شايعات را تکذيب کرده ام و گفته ام تا آخر فصل در بايرن مي مانم و در پايان فصل انتخاب مي کنم که از اين تيم بروم يا ادامه بدهم. زيرا رسيدن به اين تيم مهم است ولي به نظر من بازيکن بايد بازي هم بکند و من تا آخر فصل فکر مي کنم و مي بينم که چه کاري براي فوتبال من صلاح است که انجام بدهم.
پيشنهادهايي هم از چند تيم بوندس ليگايي و حتي خارج از آلمان دارم و به همين خاطر اين بار کمي صبر مي کنم که اگر خواستم بروم، يک تيم خوب و مناسب را پيدا كرده که شرايط خوبي داشته باشد و بعد تصميم مي گيرم که بايرن را ترك كنم.
هاشميان با تبريك سال نو براي همه هموطنان آرزوي سلامتي و تندرستي كرده و سال پربركتي را براي همه از خداوند خواستار شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19682

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشميان: ايران هميشه مقابل تيم هاي قوي بهتر بازي مي کند، ايپنا به نقل از سايت هاشميان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016