جمعه 5 فروردين 1384

نويسنده و كارشناس روزنامه‌ يوميوري ژاپن: پيش بيني مي‌كنم ژاپن دو بر صفر شكست را بپذيرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


«ژاپن نسبت به سال‌هاي گذشته بسيار آشفته و گسسته است.»

اين اظهار نظر مايكل چرچ، نويسنده و كارشناس فوتبال يوميوري و خبرنگار پيشين مجله‌ي فوتبال آسيا است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چرچ، بازگشت ناكاتا، سپردن بازوبند كاپيتاني به او و لجبازي زيكو براي تغيير شيوه‌ي 2 - 5 - 3 به 2 - 4 - 4 را دليل دو دسته شدن و آشفتگي ژاپن مي‌داند. ا

و در اين باره گفت:« بودن ناكاتا بزرگ‌ترين مشكل ژاپن است. زيكو سرسخت است و ترديد دارم حتي با وجود گل خوردن در تهران كاپيتان خود را بيرون بكشد. ژاپن در شيوه‌ي 2 - 5 - 3 عالي و راحت بازي مي‌كرد. آنها با شيوه‌ي 2 - 4 - 4 كه امروز برابر ايران بازي خواهند كرد. مشكل دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دسامبر گذشته ژاپن با چيدمان 2 ـ 4 ـ 4 در حالي كه ستارگانش را نداشت سه بر صفر برابر آلمان شكست را پذيرفت، آن يكي از بدترين ديدارهاي ژاپن بود. با توجه به بازيكنان با كيفيت ايران بويژه «علي كريمي» ژاپن روز سختي را تجربه مي‌كند. و پيش بيني مي‌كنم دو بر صفر شكست را بپذيرد.

نويسنده‌ي انگليسي يوميوري درباره‌ي انتقاد روزنامه‌هاي ژاپني در مورد نفوذ و شخصيت هيده توشي ناكاتا در تيم ملي گفت:« روزنامه‌ها منطقي انتقاد مي‌كنند، اگر ناكاتا به عنوان نمونه در ديدار برابر ايران تعويض شود و جانشين او نمايش خوبي داشته باشد، زيكو را تحسين و اگر اين چنين نباشد از او انتقاد مي‌كنند. در ضمن ناكاتا هرگز نفوذ و تسلط علي دايي را در ايران ندارد!»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19755

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نويسنده و كارشناس روزنامه‌ يوميوري ژاپن: پيش بيني مي‌كنم ژاپن دو بر صفر شكست را بپذيرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016