جمعه 30 ارديبهشت 1384

در پايان دومين روز مسابقات كاراته قهرماني آسيا؛ ‌ايران همچنان صدرنشين است، ايسنا

* جمع مدالهاي ايران به عدد 15 رسيد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

دومين روز مسابقات كاراته قهرماني آسيا در ماكائو با كسب يك مدال برنز ديگر براي كشورمان و تداوم صدرنشيني ايران به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دومين روز اين مسابقات در رده‌ي سني اميد با كسب مدال برنز كوميته‌ي تيمي به پايان رسيد كه طي آن علي نبي حسيني، مهرزاد خيرانديش و مجيد شعباني اعضاي اين تيم در ديدار نخست 3 بر صفر از سد كشور ويتنام گذشت و در ديدار دوم 3 بر يك مغلوب تيم ملي ژاپن شد تا به مصاف تيم ميزبان برود. تيم كشورمان در اين ديدار سه بر صفر پيروز شد و به مدال برنز رقابت‌هاي آسيايي دست يافت.

امروز همچنين در وزن 70ـ كيلو مرتضي هاشميان و در وزن 80ـ كيلو علي اسدي صاحب گردن آويز طلا شده بودند.

در وزن 75ـ كيلو نيز حامد اميري نسب به مدال برنز دست يافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذكر است، تيم ملي كاراته ايران پس از برگزاري دو روز رقابت‌هاي آسيايي در رده‌ي سني اميد و جوانان با كسب 6 مدال طلا، 5 نقره و 4 برنز در جايگاه نخست قرار دارد و تيم‌هاي ژاپن و قزاقستان مكان‌هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتني است، رقابت‌هاي كاراته قهرماني آسيا فردا صبح در رده‌ي سني بزرگسالان آغاز مي‌شود كه طي آن حسين روحاني در وزن 60ـ، محسن سليمي 65ـ، مهدي عموزاده 70ـ، سعيد فرخي 75ـ، نادر جودت 80ـ، مهران بهنام فر 80+ و سيد علي شاطرزاده و مازيار الهامي در وزن آزاد و محسن اشرفي در كاتاي انفرادي بزرگسالان به مصاف حريفان خود مي‌روند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22931

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در پايان دومين روز مسابقات كاراته قهرماني آسيا؛ ‌ايران همچنان صدرنشين است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016