پنجشنبه 12 خرداد 1384

فدراسيون فوتبال هشدار داد: با هرگونه تبليغات انتخاباتي در جريان بازي ايران ـ كره به شدت برخورد مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي


فدراسيون فوتبال از كليه‌ي كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري و هواداران آنها خواست كه ازهرگونه تبليغات انتخاباتي دربازي‌هاي تيم ملي ايران در برابر كره و بحرين خودداري كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، معاونت فرهنگي فدراسيون فوتبال باهشدار به كليه‌ي كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد كه با هرگونه تبليغات انتخاباتي در جريان برگزاري ديدارهاي تيم ملي فوتبال ايران برابر كره و بحرين به شدت برخورد خواهد كرد.

حجت‌الاسلام عليپور، معاون فرهنگي فدراسيون فوتبال به خبرنگار ايسنا گفت: از كليه‌ي كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري و هوادارن درخواست داريم كه از تفسير اتحاد ملي حاصله از بازي تيم ملي ايران با كره شمالي و بحرين به نفع خود و هرگونه تبليغات احتمالي نيز در جريان برگزاري اين ديدارها خودداري كنند و گرنه با چنين حركاتي به شدت برخورد ‌مي‌كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: مصرانه از تمامي كانديداهاي انتخابت رياست جمهوري خواسته‌ايم كه اجازه دهند بازي روندي به‌دور از جريانهاي سياسي و انتخاباتي برگزار شود و قطعا برگزاري پر شور و موفقيت‌ساز اين ديدارها نيز با توجه به شور ملي ايجاد شده شرايط را براي حضور حداكثري مردم در انتخابات فراهم خواهد كرد.

علي‌پور تاكيد كرد: صعود به جام‌جهاني يك بحث ملي است و متعلق به همه‌ي ملت است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23656

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فدراسيون فوتبال هشدار داد: با هرگونه تبليغات انتخاباتي در جريان بازي ايران ـ كره به شدت برخورد مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016