پنجشنبه 12 خرداد 1384

بازتاب سالگرد فوت آيت الله خميني در مسابقه فوتبال ايران - کره شمالي به نقل از ايسنا

فدارسيون فوتبال با همكاري دستگاه‌ها و نهادهاي اجرايي، آخرين تدابير لازم را براي برگزاري هر چه بهتر ديدار تيم ملي كشورمان برابر كره شمالي و متناسب با ايام رحلت بينانگذار جمهوري اسلامي ايران انجام داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، براساس تدابير به عمل آمده و با هماهنگي ستاد گراميداشت رحلت امام، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، فدارسيون فوتبال و مجموعه ورزشي

آزادي، قرار است در قبل از شروع ديدار روز جمعه تيم‌هاي ملي ايران و كره شمالي با بر پايي ايستگاه‌هاي صلواتي از كليه تماشاگران پذيرايي به عمل آيد.

هم‌چنين، امروز و از ساعت 17 نيز آخرين نشست هماهنگي‌ ليدرها با مسئولان برگزاري مسابقات انجام خواهد شد و براساس برنامه‌ريي انجام شده، قرار است كليه‌ي ليدرها كه بالغ بر 200 نفر هستند، با پيراهن مخصوص و با شعار «يا روح‌الله» تشويق‌هاي هواداران را كنترل كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از ساعت 14 تا 16 روز مسابقه نيز مراسم ويژه‌ي ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با شعر، سرود و كليپ‌هاي از زندگاني امام برگزار خواهد شد.

بازيكنان تيم ملي فوتبال كشورمان نيز با روبان مشكي و حمل نماد امام وارد زمين خواهند شد و با نثار گل به ارواح مطهر آن حضرت ياد و خاطره‌اش را گرامي خواهند داشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23657

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازتاب سالگرد فوت آيت الله خميني در مسابقه فوتبال ايران - کره شمالي به نقل از ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016