پنجشنبه 12 خرداد 1384

امير حاج رضايي: بايد در 15 دقيقه اول به گل دست پيدا كنيم، ايپنا

* كره شمالي در حد و اندازه هاي ايران نيست

در مرحله مقدماتي ديدارهاي جام جهاني فوتبال هيچ ديداري آسان نيست و بايد با تمام قوا بازي كنيم و اين قضيه براي تيم‌هاي بزرگ دنيا نيز صدق مي‌كند.

امير حاج رضايي كارشناس فوتبال كشورمان در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) ضمن بيان مطلب فوق گفت: برانكو بايد در اين ديدار از سيستم 2ـ4ـ4 استفاده كند و از علي دايي و وحيد هاشميان در نوك حمله و علي كريمي نيز به عنوان مهاجم كاذب استفاده كند و بايد از فضاهاي خوبي كه در جناحين داريم بيشتر حمله كنيم.

برانكو يك مربي موفق است و يكي از خصوصيات خوب وي تغيير سيستم تيم در حال بازي است و مسلما تاكتيك هاي زيادي براي شكست كره در نظر گرفته است.

وي در ادامه افزود: اگر به گل زودهنگام دست پيدا كنيم خيلي به نفع ما خواهد بود و يك بار سنگين رواني را از روي تيم بر مي دارد چون همان تعداد تماشاگر معدودي كه به ورزشگاه مي‌آيند براي گل اول بي تابي مي‌كنند.

در ضمن تجربه در مورد تيم ملي ايران نشان داده است كه تيم ما بعد از رسيدن به گل اول بيشتر روي بازي متمركز مي‌شود و زيباتر بازي مي‌كند.

ما بايد در اين ديدار در همان 15 دقيقه اول به گل دست پيدا كنيم در غير اين صورت دچار مشكل خواهيم شد.

حاج رضايي درخصوص تيم ملي كره شمالي گفت: كره شمالي در حدواندازه ها و كلاس تيم ملي ايران نيست و خودشان نيز اين قضيه را به خوبي درك كرده اند و براي همين موضوع و دريافت نكردن گل‌هاي زياد با مدافعان زياد و متمركز بازي مي‌كنند. از اين رو ما بايد به فكر راهي براي باز كردن دفاع لايه به لايه كره شمالي باشيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حاج رضايي در پايان خاطر نشان كرد: مطمئنا تركيب تيم ملي همان تركيب نيمه اول ديدار با آذربايجان است و برانكو تيم خود را به خوبي شناسايي كرده است و بعيد مي دانم كه تغييري در تركيب خود بدهد كه اتفاقا در اين برهه زماني كار درستي است. ولي با توجه به شناختم از هر دو تيم به نتيجه بازي اميدوار هستم و مطمئنم ايران پيروز خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23662

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امير حاج رضايي: بايد در 15 دقيقه اول به گل دست پيدا كنيم، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016