جمعه 13 خرداد 1384

گفت و گوي راديو بي‌بي‌سي با سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۳/۱۳‬

خارجي. بي بي‌سي. تيم ملي. فوتبال.

تيم ملي فوتبال ايران در بازي‌هاي نهايي خود براي حضور در جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان، امروز به ديدار كره شمالي مي‌رود.

راديو بي‌بي‌سي روز جمعه افزود: تيم ايران حدودا سه ماه قبل در ديدار رفت و در خاك كره‌شمالي اين تيم را دو بر صفر شكست داد. با اين وجود حضور چند روز قبل "سيدمحمد خاتمي" رييس جمهوري ايران در اردوي تيم ملي فوتبال حاكي از آن است كه هيچ كس هنوز صعود ايران به جام جهاني را قطعي نمي‌داند و ايران را نيز برنده بازي امروز فرض نمي‌كند.

هم اكنون تيم ايران از سه مسابقه دور رفت، دو برد در برابر ژاپن و كره‌شمالي و يك مساوي در مقابل بحرين، هفت امتياز دارد.

اين راديو در گفت و گويي با "برانكو ايوانكوويچ" سرمربي تيم فوتبال ايران از وضع كلي تيم پرسيد كه وي گفت: بازي فردا مثل هر بازي ديگري براي ما مهم است، البته اين يكي از بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني است و ما سعي مي‌كنيم با انجام يك بازي خوب يك گام ديگر به حضور در اين جام نزديك شويم.

سرمربي تيم ملي افزود: تمام بازيكنان تيم ملي ايران در شرايط خوبي قرار دارند. "علي كريمي" مشكل سرماخوردگي و "هاشميان" و "رضايي" هم مصدوميت جزيي دارند كه البته چندان مهم نيست و همگي به بازي مي‌رسند.

وي درباره اينكه آيا از عملكرد بازيكناني كه در كشورهاي ديگر بازي مي‌كنند راضي است، گفت: بله من از آنها كاملا رضايت دارم، آنها در شرايط ايده آلي هستند و براي بازي كاملا آمادگي دارند. آنها در تمرينات بسيار خوب ظاهر شدند و من مطمئنم كه در بازي مقابل كره شمالي عملكرد بسيار خوبي خواهند داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين راديو در پايان گفت و گو محاسبات محافل و مطبوعات ورزشي ايران را كه مي‌گويند، ايران با بدست آوردن چهار امتياز از دو بازي آينده‌اش در برابر كره‌شمالي و بحرين و بدست‌آوردن يازده امتياز در مجموع مي‌تواند به جام جهاني صعود كند با ايوانكوويچ در ميان گذاشت كه وي گفت:چهار امتياز از اين دو بازي براي صعود ما به جام جهاني كافي نيست، بازي مهم ما در مقابل بحرين خواهد بود. اگر ما در مقابل كره‌شمالي پيروز شويم و با بحرين مساوي كنيم يازده امتياز خواهيم داشت اين در حالي است كه بحرين هم اگر ژاپن و كره‌شمالي را شكست دهد و با مامساوي كند يازده امتيازي مي‌شود و شرايط بهتري نسبت به ما خواهد داشت.

وي گفت: ما بايد در هر دو بازي مقابل كره‌شمالي و بحرين پيروز شويم تا بتوانيم با قاطعيت به جام‌جهاني صعود كنيم، البته اگر ژاپن، بحرين را شكست دهد اين مسايل بوجود نخواهد آمد و ايران با همان يازده امتياز هم صعود خواهد كرد، هرچند ما به بازي اين دو تيم فكر نمي‌كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23708

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت و گوي راديو بي‌بي‌سي با سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016