جمعه 13 خرداد 1384

در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي (‪(۱‬، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۳‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.


* تا ساعت ‪ ۱۶/۴۰‬دقيقه امروز بيش از ‪ ۱۵‬هزار نفر در ورزشگاه آزادي تهران حضور دارند كه هر لحظه بر تعداد آنان افزوده مي‌شود.


* نظم خاصي در داخل و خارج از ورزشگاه حاكم بوده و علاقمندان به فوتبال كه از روز گذشته اقدام به تهيه بليت اين بازي كرده‌اند، با خيالي آسوده وارد ورزشگاه مي‌شوند.

به منظور ارائه سرويس مناسب به علاقمندان به فوتبال، فدراسيون فوتبال در ابتكاري جديد با همكاري موسسه مالي اعتباري بنياد در دو روز گذشته اقدام به پيش فروش بليت در شعب ‪ ۲۲‬گانه اين بانك كرد.


* در خارج از ورزشگاه آزادي تهران، هواداران نامزدهاي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري فضا را براي تبليغ نامزدهاي مورد علاقه خود را مناسب ديده و پوستر و تصاوير كانديداهاي خود را در اختيار افرادي كه قصد ورود به داخل ورزشگاه را دارند، مي‌گذارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* مراسم فرهنگي ويژه‌اي به مناسبت شانزدهمين سالگرد ارتحات امام خميني (ره) قبل از شروع بازي دو تيم كره شمالي و ايران در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد.


* همچنين به پاس احترام بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، تماشاگران و بازيكنان دو تيم، قبل از شروع بازي، يك دقيقه سكوت خواهند كرد.


* براي تماشاي اين بازي، ‪ ۳۰‬هزار قطعه بليت از طريق پيش فروش، در دو روز گذشته در اختيار مردم گذاشته شد.


* فدراسيون فوتبال در اين ديدار، براي ترغيب مردم به تشويق ملي پوشان كشورمان، پرچم جمهوري اسلامي ايران و كلاه‌هاي رنگي را به طور رايگان در اختيار مردم قرار مي‌دهد.


* تا لحظه ارسال اين خبر، هزاران تن از دوستداران تيم ملي در حاليكه بليت اين بازي را در اختيار دارند، در فضاهاي سبز اطراف ورزشگاه مشغول استراحت هستند تا در ساعت مقرر داخل ورزشگاه شوند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23712

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي (‪(۱‬، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016