جمعه 13 خرداد 1384

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برکره شمالی در آستانه صعود به جام جهانی قرارگرفت، مهر

تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب سومین پیروزی پیاپی خود دررقابتهای مقدماتی در آستانه حضوردرجام جهانی قرارگرفت.
به گزارش خبرنگار" مهر" تیم ملی فوتبال کشورمان که نیمه اول دیداربا کره شمالی را با یک گل به سود خود به پایان برده بود، در نیمه دوم با بکاربستن یک شیوه احتیاطی که درآن نیم نگاهی هم به دروازه حریف داشت موفق شد سه امتیازبا ارزش را برای صعود به جام جهانی کسب کند.
درنیمه دوم کره شمالی نظیرنیمه اول به بازی تدافعی خود ادامه داد وبا دفاع مطلق درزمین خودی نشان داد که برای دریافت گلهای کمتربه میدان آمده است. دراین نیمه کره ایها با یارگیری نفربه نفر و ارائه یک بازی خشن بازیکنان تیم ملی کشورمان را متوقف کردند. ضمن اینکه شیوه بازی تیم ملی نیزدراین دیداربرحفظ توپ و استفاده از توپهای بلند خلاصه شده بود که روی این تاکتیک علی دایی درچند نوبت روی ضربات سردروازه کره شمالی را تهدید کرد.
دقیقه 60 سانترمهدوی کیا با ضربه سرعلی دایی روی تیردوم می توانست به گل دوم تیم ایران بدل شود، ولی درحالیکه توپ عرض دروازه کره شمالی را طی کرد، بازیکنان ما نتوانستند ازاین فرصت استفاده کنند. پیش ازاین موقعیت دایی یکبارروی یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه تیر دروازه کره شمالی را هدف قرارداد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دراین نیمه که ارسال توپهای بلند دردستورکارملی پوشان کشورمان قرارداشت، دفاع کره روی این تاکتیک بسیارمتزلزل نشان داد و حتی دروازه بان این تیم یکبارتوپ را درآستانه ورود به دروازه به سختی به کرنرفرستاد.
دراین نیمه برانکو با هدف حفظ نتیجه علوی، نیکبخت واحدی ونصرتی را به میدان فرستاد تا دقایق پایانی این نیمه نیز بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد و ایران درراه صعود به جام جهانی سه امتیازبا ارزش را بدست آورد وبا مجموع 10 امتیازدرصدر جدول رده بندی بالاتر ازژاپن وبحرین قرارگیرد.
گفتنی است: در نیمه دوم چهار بازیکن تیم کره شمالی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23722

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برکره شمالی در آستانه صعود به جام جهانی قرارگرفت، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016