دوشنبه 16 خرداد 1384

یاس و ناامیدی در اردوی تیم ملی فوتبال بحرین، ماهیچ شانسی برای صعود نداریم، مهر

وقتی از دقیقه هفتاد برخی تماشاگران ورزشگاه منامه را ترک می کردند کم کم این باور در ذهن فوتبال دوستان بحرینی نقش بست که این تیم توان شکست ژاپن را ندارد سوت پایان این دیدار این کابوس را به واقعیت تبدیل کرد.
به گزارش خبرنگار" مهر" ازمنامه تلخی شکست دربرابر ژاپن بشدت تماشاگران و مسوولین فوتبال این کشور کوچک را سرشکسته کرد . آنها برپیروزی تیم خود اطمینان کامل داشتند اما این اتفاق نه تنها رخ نداد بلکه آنها نتوانستند حتی از ژاپن یک امتیازبگیرند و شکست رویای صعود مستقیم به جام جهانی را درهم ریخت. مسوولین فدراسیون فوتبال بحرین که قبل ازدیداربا ژاپن ، شکست این تیم قدرتمند را وعده داده بودند ازبرگزاری جشن پیروزی بازماندند و بادبادک های پیروزی برژاپن دررختکن ورزشگاه ماند تا گرمای اتاق آنها رابترکاند .
گزارشگر تلویزیون بحرین در20 دقیقه پایانی بازی تیم ملی کشورش با ژاپن با ناراحتی گفت: ژاپنی ها تیم ما راخسته کردند دربین خطوط تیم ملی بحرین فاصله انداخته و به راحتی پاسکاری می کنند. آنها بخوبی وقت را تلف می کنند وملی پوشان ما فقط تماشا می کنند. تماشاگران بحرینی نیزبا عصبانیت بازی تیم ملی کشورشان را قابل دفاع نمی دانند و می گویند مربی سابق کروات تیم ملی بحرین درمقابل با ستارگان حرفه ای ایران تیم بهتری روانه میدان کرد و سیدکا نتوانست این قدرت را دربرابر ژاپن ارایه کند . ژاپنی ها دردقایق پایانی با پاس کاری های خود تیم ملی خسته ما را تحقیر کردند تماشاگران بحرینی هیچ شانسی برای تیم ملی خود در برابر ایران در تهران و همچنین صعود مستقیم قائل نیستند.
مفسرورزشی تلویزیون بحرین هم گفت : تیم ملی بحرین علی رغم فشاری که بر ژاپنی ها دردقایقی ازبازی وارد ساخت روزبدی را پشت سرگذاشت.
وی گفت : فکرمی کنم غرورکاردست سیدکا داد توقف ایران در منامه و همچنین تساوی با عربستان دردیدرتدارکاتی ریاض و تبلیغات پرشاخ و برگ وهمچنین باور نتایج ضعیف ژاپنی ها دردیدارهای تدارکاتی آنها، جوانان ما را از قدرت واقعی که داشتند دور کرد. آنها بازی خوبی ارایه ندادند تا روزسختی درچهارشنبه دربرابر ایران قدرتمند که می خواهد درخانه خود جشن صعود به جام جهانی 2006 آلمان بگیرد را پیش روی داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی صعود ایران به آلمان را تقریبا تمام شده دانست و گفت: باید دودیدارخود راحتما ببریم و ژاپن هم امتیاز بدهد تا شانس صعود مستقیم داشته باشیم .
به گزارش خبرنگار"مهر" بحرینی ها درحالی که آماده بودند پیروزی برژاپن راتا صبح جشن بگیرند بسیارزود به خواب تلخی فرورفتند تا رویاهای صعود برای آنها رنگ ببازد . تلویزیون بحرین گف: امیدواریم تلخی جمعه شب درروزچهارشنبه برای فوتبال بحرین تکرارنشود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23890

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'یاس و ناامیدی در اردوی تیم ملی فوتبال بحرین، ماهیچ شانسی برای صعود نداریم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016