دوشنبه 16 خرداد 1384

تيم ملي فوتبال ايران در زمين اصلي ورزشگاه آزادي تهران تمرين كرد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۶‬
داخلي. ورزشي. فوتبال
تيم ملي فوتبال ايران به منظور رويارويي با تيم بحرين در مرحله مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان، عصر دوشنبه تمرين خود را در زمين اصلي ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي تهران برگزار كرد.

در اين تمرين كه تمامي ‪ ۲۵‬بازيكن دعوت شده به اردو حضور داشتند، شركت كنندگان به مدت ‪ ۹۰‬دقيقه زير نظر مستقيم" برانكو ايوانكوويچ و حسين فركي" سرمربي و مربي تيم ملي به تمرين پرداختند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در ابتداي تمرينات بازيكنان به همراه فركي به مدت ‪ ۲۰‬دقيقه دور زمين دويدند تا شرايط بدني آنان از هر حيث براي يك تمرين مناسب آماده شود.

طبق روال معمول، دروازه‌بانان تيم ملي نيز زير نظر احمدي سجادي و داود فخرالدين بگوويچ جداگانه تمرينات خود را پي گرفتند تا پس از آماده شدن ساير ملي پوشان، به نوبت در درون دروازه‌ها قرار بگيرند.

البته ابراهيم ميرزاپور دروزاه‌بان اصلي تيم ملي فوتبال كشورمان به علت كشيدگي عضله پشت پاي راست خود، ملي پوشان را در ادامه همراهي نكرد و به طور جداگانه تمرينات خود را زير نظر مربيان مربوطه دنبال كرد.

ادامه تمرينات ملي پوشان كشورمان به انجام يك فوتبال شاداب گذشت كه در اين بازي، تيم نارنجي با دو گل خطيبي در برابر تنها گل علي كريمي، تيم سفيد را ‪ ۲‬بر ‪ ۱‬شكست داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تمرينات سرعتي و استقامتي شوت از راه دور به سمت دروازه، مرور كارهاي تاكتيكي، فوتبال تحت فشار، ارسال پاسهاي كوتاه به يكديگر و تغيير موقعيت بازي از خط دفاع به خط حمله و برعكس ادامه تمرين امروز ملي پوشان را تشكيل مي‌داد كه به بهترين شكل ممكن انجام شد.

از نكات قابل توجه در تمرينات امروز مي‌توان به حضور بيش از ‪۱۰‬ خبرنگار و تصويربردار ژاپني و حضور بيش از ‪ ۵۰۰‬تماشاگر كه بالغ بر ‪ ۴۰‬نفر آنان را بانوان تشكيل مي‌دادند، اشاره كرد.

محمد دادكان رييس فدراسيون فوتبال نيز يكي از حاضران در تمرين امروز بود كه به دقت عملكرد ملي پوشان را نظاره مي‌كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23907

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي فوتبال ايران در زمين اصلي ورزشگاه آزادي تهران تمرين كرد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016