سه شنبه 17 خرداد 1384

مرزوقي، بازيكن تيم ملي فوتبال بحرين: بحرين كار دشواري پيش رو دارد، دو بر يك در تهران پيروز مي‌شويم، ايسنا

ايران بحرين

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


تيم ملي فوتبال بحرين براي برگزاري ديدار روز چهارشنبه با تيم ملي كشورمان در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني شب گذشته وارد تهران شد. بازيكن تيم ملي فوتبال بحرين معتقد است تيم كشورش كار دشواري را براي صعود به جام جهاني پيش رو دارد.

عبدا... مرزوقي به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: براي رفتن به جام جهاني كار بسيار دشواري را داريم چرا كه بايد از هر دو ديدار باقي مانده امتياز كامل به دست آوريم اما در هر صورت تمام تلاش خود را به كار مي‌گيريم تا موفق شويم.

وي افزود: بي‌ترديد در بازي روز چهارشنبه مقابل تيم ملي ايران، آن هم در تهران كار آساني نداريم اما من بسيار اميدوارم كه بازيكنان بحرين در اين بازي خوب ظاهر شوند تا پيروز شويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مرزوقي تاكيد كرد: تنها هدف و انگيزه‌ي ما كسب سه امتياز است و براي رسيدن به آن تلاش خود را انجام مي‌دهيم.

اين بازيكن بحرين در ادامه خاطرنشان كرد: معتقدم تيمي كه بهتر بازي را اداره كند و از فرصت‌ها و توانايي‌هايش استفاده كند برنده ديدار حساس روز چهارشنبه است.

مرزوقي در خصوص عملكرد ضعيف بازيكنان بحرين در ديدار برابر ژاپن نيز تصريح كرد: تعدادي از بازيكنان ما در ليگ قطر بازي مي‌كنند و در آخرين لحظات به تيم ملحق شدند كه اين موضوع تا اندازه‌اي در ميزان آمادگي آنان تاثير داشت.

وي در خاتمه گفت: اميدوارم بحرين پيروز ديدار روز چهارشنبه باشد و فكر مي‌كنم بازي را با نتيجه دو بر يك به سود خود خاتمه مي‌دهيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23923

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مرزوقي، بازيكن تيم ملي فوتبال بحرين: بحرين كار دشواري پيش رو دارد، دو بر يك در تهران پيروز مي‌شويم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016