سه شنبه 17 خرداد 1384

كر كري خبرنگاران ايراني و بحريني؛ شرايط وحشتناكي در انتظار بحرين است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


تيم ملي فوتبال بحرين براي برگزاري ديدار با تيم ملي كشورمان در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني ساعت 23:30 شب گذشته با پرواز اختصاصي وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گروه خبرنگاران ايراني كه از گرفتن مصاحبه‌ در فرودگاه مهرآباد نااميد شده بودند پس از نزديك به دو ساعت انتظار، به سرعت خود را به هتل لاله تهران محل اقامت تيم ملي بحرين ‌رسانند و در آنجا خبرنگاران خندان بحريني منتظر رسيدن اعضاي تيم ملي كشورشان بودند.

هنوز اتوبوس تيم ملي بحرين به هتل نرسيده است و فرصتي پيش مي‌آيد تا خبرنگاران ايراني كه تعدادشان از خبرنگاران بحريني نيز كمتر است درباره بازي چهارشنبه كر كري بخوانند.

خبرنگار بحريني روزنامه الايام مي‌گويد:« با دو گل ايران را مي‌بريم و جشني را كه تدارك ديده‌ايد بر هم مي‌زنيم.»

خبرنگار روزنامه الوسط نيز به وي پيوست و گفت:« ژاپن و بحرين به جام جهاني مي‌روند.»

اما خبرنگار روزنامه‌ي «الميثاق» اذعان كرد كه تيم ملي ايران بسيار قوي است و ممكن است بحرين را شكست دهد اما بي‌ترديد پيروزي ايران ساده نخواهد بود چرا كه بحريني‌ها تمام تلاش خود را به كار مي‌گيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگاران ايراني حريفان قدري براي خبرنگاران بحريني هستند و پاسخ‌هايي كه به ادعاهاي آنان مي‌دهند، بحريني‌ها را وادار به سكوت مي‌كند و زماني كه يكي از خبرنگاران ايراني به آنها يادآوري مي‌كند كه بازي در مقابل صد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادي چه شرايطي دارد، خبرنگار روزنامه‌ي الميثاق حرف وي را تاييد كرده و مي‌گويد: «در ديدار رفت ايران و عربستان در دور مقدماتي جام جهاني كره و ژاپن در ورزشگاه آزادي حاضر بودم و مي‌دانم كه شرايط وحشتناكي در انتظار بحرين است.»

زماني كه كاروان بحريني‌ها از راه مي‌رسد صحنه‌ي جالبي شكل مي‌گيرد نمايندگان فدراسيون و بازيكنان تيم بحرين از ديدن خبرنگاران كشورشان خوشحال مي‌شوند و همديگر را در آغوش مي‌كشند، در اينجا خبرنگاران ايراني به ياد كمپ تيم‌هاي ملي كشورمان مي‌افتند كه براي ايستادن در كنار زمين بايد از چندين مانع عبور كنند!

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23937

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كر كري خبرنگاران ايراني و بحريني؛ شرايط وحشتناكي در انتظار بحرين است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016