سه شنبه 17 خرداد 1384

درب‌هاي ورزشگاه آزادي از ساعت 14 به بعد گشوده خواهد شد، ايسنا

* ورودي شرقي و غربي باز خواهد بود
* جشن صعود داريم؛ تماشاگران بدون عجله ورزشگاه را ترك كنند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


مديركل حراست سازمان تربيت بدني همچون گفت و گوي پيشين خود با ايسنا اعلام كرد كه درب‌هاي ورودي ورزشگاه آزادي از ساعت 14 به بعد به روي هواداران تيم ملي فوتبال گشوده خواهد شد.

محمد محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: بر اساس مصوبه‌ي شوراي تامين استان تهران، درب‌هاي ورودي ورزشگاه آزادي از ساعت 14 به روي علاقه‌مندان گشوده خواهد شد و از تماشاگران مي‌خواهيم كه زودتر از زمان اعلام شده به سمت ورزشگاه حركت نكنند.

وي افزود: تماشاگراني كه موفق به تهيه‌ي بليت شده‌اند با حفظ آرامش و خيالي آسوده از ساعت 14 به سمت ورزشگاه عزيمت كرده و در جايگاه مستقر شوند.

محمدپور در پاسخ به اين سوال كه آيا تمامي تماشاگران و كساني كه بليت VIP و درجه يك در اختيار دارند بايد از ورودي شرقي به ورزشگاه بيايند، گفت: اين چنين نيست بلكه با توجه به درجه و رنگ بليت تماشاگران از دو ورودي شرقي و غربي وارد ورزشگاه خواهند شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: از مردم عزيزمان درخواست داريم كه با همكاري و هماهنگي خود روز خوبي را براي كشور رقم بزنند و اميدواريم پيروزي تيم ملي با حمايت خوب تماشاگران همراه باشد.

محمدپور درباره‌ي تمهيدات انجام گرفته براي خروج تماشاگران پس از پايان بازي گفت: فدراسيون فوتبال پس از اين ديدار برنامه‌ي خاصي را در نظر گرفته است كه اين برنامه با توجه به پيروزي تيم ملي كشورمان و صعود به جام جهاني مي‌تواند بسيار جالب باشد اما براي ماندن تماشاگران هيچ اجباري نيست ولي از آنها مي‌خواهيم كه بدون عجله ورزشگاه را ترك كنند؛ چرا كه با توجه به هماهنگي‌هاي انجام گرفته، شركت واحد تعداد كافي اتوبوس و ميني‌بوس براي جابه‌جايي تماشاگران در نظر گرفته است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23980

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درب‌هاي ورزشگاه آزادي از ساعت 14 به بعد گشوده خواهد شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016