سه شنبه 17 خرداد 1384

روزنامه الاوسط بحرين: خوش بيني زياد ميان هواداران ايراني، ايپنا

تيم ملي فوتبال بحرين مهم‌ترين جلسه تمريني خود را به منظور رويارويي با تيم ملي ايران امروز عصر در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد كرد.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) روزنامه الاوسط بحرين با اشاره به برگزاري تمرين تيم ملي بحرين در ورزشگاه آزادي محل برگزاري بازي روز چهارشنبه نوشت: تهران اين روزها از آب و هواي بسيار خوب و مطلوبي برخوردار است خوش بيني در ميان مردم ايران نسبت به پيروزي تيم ملي كشورشان مقابل بحرين موج مي زند. اكثر هواداران ايراني معتقدند تيم ملي ايران با سه گل بحرين را شكست خواهد داد.

يكي از كودكان ايراني معتقد است تيم ملي ايران با نتيجه دوازده بر صفر بحرين را مغلوب مي‌كند.

از طرف ديگر روزنامه هاي ايراني در مطالب خود مي نويسند: بحرين را به راحتي كنار مي گذاريم. حتي يك از اين روزنامه ها نوشت: ما بهتر از بحرين هستيم.

اما ما هنوز آن بازي تاريخي كه در مسابقات انتخابي دور گذشته جام جهاني ميان دو تيم برگزار شد از ياد نبرده ايم و مطمئنا آن بازي در اذهان مردم ايران به ياد مانده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آن روزها روزنامه كيهان ورزشي مقاله بلندي را درباره آن بازي نوشت كه هرگز فراموش نخواهد شد. اين بار نيز ما براي يك هدف و آن هم شكست تيم ملي ايران وارد اين كشور مي شويم اميدواريم با تحقق اين هدف صعود خود را به جام جهاني 2006 آلمان قطعي كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23994

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'روزنامه الاوسط بحرين: خوش بيني زياد ميان هواداران ايراني، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016