چهارشنبه 18 خرداد 1384

رستگارى در ساعت ۹ شب، ايران در تدارك جشن هاى خيابانى است، ايران ورزشي

ايران ورزشى- در حالى كه بسيارى از مردم ايران خود را براى جشن صعود تيم ملى به جام جهانى آماده مى كنند پليس اعلام كرده است كه در اين جشن همراه مردم خواهد بود.
سردار مؤمنى، رييس پليس ۱۱۰ كشور به ايسنا گفته است: «ما تمهيدات لازم را براى برگزارى جشن هاى شادى به مناسبت صعود به جام جهانى پيش بينى كرده ايم و آمادگى لازم را براى برقرارى نظم در اين مراسم داريم.»
اين در حالى است كه پليس تهران بر برپايى جشن هاى شادى صعود تأكيد كرده و آن را حق جامعه خوانده است. سردار طلايى ديروز در جمع خبرنگاران گفته است: «تسهيلات ويژه ترافيكى و انتظامى در سطح شهر تدارك ديده شده و نيروى انتظامى جهت همراهى با مردم براى برپايى جشن پيروزى آمادگى كامل دارد.»
فرمانده نيروى انتظامى تهران بزرگ با اين حال هشدار داده است كه با هرگونه اخلال كه بر هم زننده نظم عمومى باشد برخورد خواهد شد. سردار طلايى گفته است: «هواداران تيم ملى از اخلال در ترافيك و مسدود كردن و اشغال معابر و ميادين به شدت خوددارى كنند، چرا كه هرگونه اخلال، تخلف محسوب مى شود ممكن است برخى افراد ناسالم هم در جمع هواداران حضور يابند و نظم را بر هم بزنند كه به شدت با آنها برخورد مى شود.»
ديروز خبرگزارى ها از شهرهاى مختلف ايران خبر برپايى جشن هاى شادى را مخابره كردند. از شيراز خبر مى رسد كه مردم اين شهر در تدارك برپايى جشنى باشكوه هستند. بسيارى از شهروندان شيرازى گفته اند كه به خيابان ها مى آيند تا در جشن شركت كنند. مديركل تربيت بدنى خراسان نيز گفته است شوراى تأمين مشهد براى جشن هاى احتمالى كه توسط مردم برپا مى شود برنامه هايى در نظر گرفته است. خبرهاى مشابهى نيز از ديگر شهرهاى بزرگ و كوچك ايران مى رسد كه نشان مى دهد امشب ساعت ۲۱ جشن سراسرى و باشكوه در ايران برپا است.
در تهران اما وضع به گونه ديگرى است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ميادين اصلى شهر و همچنين محل هايى كه به طور نانوشته ميعادگاه جوانان تهرانى است امشب چهره ديگرى خواهند داشت.
طبق خبرهاى رسيده برخى از نهادها و سازمان ها نظير شهردارى تهران نيز برنامه هايى براى هرچه بهتر برگزار كردن جشن امشب تدارك ديده اند. شهردارى قصد دارد با برپايى ايستگاه هايى، هواداران تيم ملى را به صرف شيرينى و شربت ميهمان كند.
همه اينها در صورتى محقق مى شود كه ايران حداقل يك امتياز از ميدان امروز بگيرد تا عروسى به كوچه ما هم برسد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24001

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رستگارى در ساعت ۹ شب، ايران در تدارك جشن هاى خيابانى است، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016