چهارشنبه 18 خرداد 1384

ورود ممنوع! درباره اعتراض زنان به عدم اجازه ورود به ورزشگاه آزادي، ايران ورزشي

دفتر مشاور استاندار تهران خبر حضور بانوان در محل استاندارى را تأييد نكرد. اين عده از بانوان كه به گفته برخى از آنها تعدادشان به ۵۰۰ نفر هم مى رسد امروز جلوى در غربى ورزشگاه براى ورود به استاديوم تلاش خواهند كرد و در صورتى كه با خواسته آنها موافقت نشود دست به تحصن خواهند زد! با اين حال به نظر نمى رسد حتى در صورت تحصن، مجوز ورود آنها به ورزشگاه صادر شود.معصومه ناصرى مى گويد: «به هر حال ما كه نمى توانيم ساكت باشيم و اعتراضى نكنيم.»سيد محمد خاتمى در بازديدى كه از اردوى ملى پوشان داشت در پاسخ به سؤالى درباره حضور بانوان در ورزشگاه گفته بود كه در آينده درهاى ورزشگاه به روى آنها نيز گشوده خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما امضا كنندگان اين نامه مى خواهند هرچه سريع تر موانع سر راه ورود آنها به استاديوم برداشته شود.يكى از آنها مى گويد: «مدتهاست كه مى خواهند اين مسأله را بررسى كنند. ما خسته شديم. براى ما شايد زياد مهم نباشد فوتبال را از كجا تماشا كنيم. ما مى خواهيم حق ساده شهروندى خود را احيا كنيم.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24003

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ورود ممنوع! درباره اعتراض زنان به عدم اجازه ورود به ورزشگاه آزادي، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016