چهارشنبه 18 خرداد 1384

سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا: خبرهاي خوب و بدي براي سيدكا به گوش مي‌رسد! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا نوشت:« پيش از شروع ديدار ايران و بحرين خبرهاي خوب و بدي براي ولفگانگ سيدكا به گوش مي‌رسد.»

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در خبر AFC آمده است:« پس از خوش آمدگويي مرد آلماني به حسين بابا و محمود حسين، او نمي‌تواند از محمد سالمين مهاجم تاثيرگذار خود استفاده كند.

محمد سالمين كه فرزند مهاجم افسانه‌اي فوتبال بحرين احمد سالمين است از ناحيه‌ي زانو دچار مصدوميت شده است.

بازيكن سال فوتبال بحرين تا سه هفته نمي‌تواند تيم ملي كشورش را همراهي كند اما وي قادر خواهد بود در بازي پاياني مقدماتي جام جهاني برابر كره‌ي شمالي به ميدان برود.»

در ادامه‌ي اين خبر به غيبت رحمان رضايي، مدافع تيم ملي كشورمان اشاره شده آمده است:« رحمان رضايي مدافعي كه با ضربه‌ي سر خود در دقايق اضافي نيمه‌ي نخست سه امتياز را به حساب ايران واريز كرد و اين تيم را به جام جهاني نزديك‌تر كرد در ديدار برابر بحرين غايب خواهد بود.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا در پايان به سوابق ديدارهاي رو در روي دو تيم اشاره كرده و آورده است:« در سپتامبر سال 2001 پس از تساوي صفر بر صفر در ورزشگاه آزادي، تيم بحرين يار دوازدهم تيم ملي ايران را (120 هزار تماشاگر) وادار به سكوت كرد و در بازي برگشت با پيروزي سه بر يك برابر ايران موجبات صعود تيم ملي عربستان به جام جهاني را فراهم كرد. اما در ديدار چهارشنبه يك پيروزي يا يك تساوي براي ايران مي‌تواند وضعيت را براي بحرين معكوس كند.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24037

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا: خبرهاي خوب و بدي براي سيدكا به گوش مي‌رسد! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016