چهارشنبه 18 خرداد 1384

مبادي و محل استقرار 1300دستگاه اتوبوس و ميني‌بوس براي جابجايي تماشاگران ورزشگاه‌ آزادي اعلام شد، ايسنا

* تماشاگران در صورت كسب هر نتيجه از خسارت به خودروها خودداري كنند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث

500 دستگاه اتوبوس و 800 دستگاه ميني بوس امروز تماشاگران ورزشگاه‌ آزادي را جابجا مي‌كنند.

حسين تيموري كيواني معاون امور بهره‌برداري شركت واحد اتوبوسراني تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در خصوص تمهيدات شركت واحد اتوبوسراني براي جابه‌جايي تماشاگران بازي فوتبال تيم‌هاي ملي ايران و بحرين گفت: ميني‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها جهت انتقال تماشاگران از ورزشگاه آزادي به مبادي اوليه در پاركينگ ضلع شرقي و غربي استاديوم آزادي مستقر خواهند شد و پس از اتمام مسابقه تماشاگران را به مبادي مركزي شهر انتقال مي‌دهند.

وي با بيان اين كه زمان استقرار اتوبوس‌ها در محل‌هاي تعيين شده قبل از شروع مسابقه خواهد بود تصريح كرد: ميني‌بوس‌هاي تحت نظارت شركت واحد تماشاگران از ميادين انقلاب اسلامي، امام حسين (ع)، خراسان، رسالت، آذري، آزادي و پايانه خاوران به سمت استاديوم آزادي منتقل ‌كرده و در پايان مسابقه به اين مبادي باز مي‌گردانند .

معاون بهره‌برداري شركت واحد با اشاره به خساراتي كه در پايان بازي‌ها از سوي تماشاگران به اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌هاي شركت واحد وارد مي‌شود، به ايسنا گفت: خساراتي كه در هر يك از مسابقات به اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌هاي شركت واحد وارد مي‌شود به شوراي تامين استان و فدراسيون فوتبال گزارش مي‌شود اما تاكنون هيچگونه وجهي از اين بابت پرداخت نشده و هيچ مرجعي نيز مسؤوليت پرداخت خسارات را بر عهده نگرفته است.

وي پيشنهاد كرد براي جلوگيري يا كاهش خسارت، تبليغات مؤثري از طريق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده شود و نيروي انتظامي نيز كنترل و مراقبت شديد‌تري داشته باشد.

تيموري تاكيد كرد: بايد با متخلفان برخورد جدي صورت گيرد و هزينه خسارات از هر طريق ممكن شركت واحد پرداخت شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي به تماشاگران توصيه كرد در صورت كسب هر نتيجه توسط تيم ملي فوتبال ايران آرامش خود را حفظ و از شكستن شيشه‌ها و وارد كردن هر گونه خسارت به اتوبوس‌ها كه خسارت به بيت‌المال تلقي مي‌شود پرهيز كنند.

معاون بهره‌برداري شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه در پايان گفت: هزينه خسارات در هر مسابقه نسبت به سال‌هاي قبل افزايش داشته و تاكنون تمام خسارت‌ها از طريق بودجه شركت واحد پرداخت شده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24052

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مبادي و محل استقرار 1300دستگاه اتوبوس و ميني‌بوس براي جابجايي تماشاگران ورزشگاه‌ آزادي اعلام شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016