چهارشنبه 18 خرداد 1384

برانكو: مردم ايران مرا در جشن صعود تيم ملي سهيم بدانند، افتخار مي‌كنم كه سرمربي اين تيم بزرگ هستم، ايسنا و ايرنا

برانكو ايوانكوويچ:
بازيكنان من سرنوشت را در دست خودشان نگه داشته‌اند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پس از پيروزي ايران مقابل تيم ملي بحرين و صعود به جام جهاني گفت: اين پيروزي بزرگ را به ملت عزيز ايران تقديم مي‌كنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برانكو ايوانكوويچ در جمع خبرنگاران اظهار كرد: نمي‌توانم احساس خود را پس از اين كه پايكوبي مردم ايران را پس از صعود به جام جهاني تماشا كردم، بيان كنم.

وي افزود: بازيكنان من سرنوشت را در دست خودشان نگه داشته‌اند؛ آنها با اين صعود نشان دادند كه بهترين نسل فوتبال ايران هستند. من احساس افتخار مي‌كنم كه سرمربي اين تيم بزرگ هستم.

ايوانكوويچ افزود: بازيكنان ما خصوصيات بزرگي را از خود نشان دادند. آنها عليرغم خستگي مسابقات آخر فصل، بازي‌هاي خوبي را در دو ديدار تيم ملي داشتند. در كنار اين مساله من از دكتر دادكان رييس فدراسيون فوتبال كه تمام امكانات لازم را در اختيار ما قرار داده بود و همچنين تمامي اعضاي فدراسيون تشكر مي‌كنم.

برانكو در پاسخ به اين سوال كه آيا با توجه به قطعي شدن صعود تيم ملي به جام جهاني قصد بيان مشكلاتي كه طي اين چند وقت براي شما ايجاد شده را نداريد گفت: اين پيروزي آنقدر بزرگ است كه نمي‌توانم در مورد آن مشكلات، صحبت كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در ديدار برابر ژاپن از بازيكنان تيم ملي (ب) و جوان‌تر استفاده مي‌كنيد گفت: آن ديدار نيز جزء بازي‌هاي مقدماتي ما است. با توجه به اين كه زمان زيادي تا آن ديدار نداريم، نمي‌توانيم تمام تيم را تغيير دهيم، اما با توجه به اردويي كه در آينده خواهيم داشت و ديدارهاي آخر فصل، بازيكنان جوان‌تر مي‌توانند خود را به تيم تحميل كنند.

سرمربي تيم ملي كشورمان در رابطه با اين كه آيا با همين توانايي فعلي در جام جهاني شركت خواهيم كرد گفت: بازيكنان من نشان دادند توانايي بسيار بالايي دارند؛ بي‌ترديد آنها توانايي خود را در جام جهاني نشان خواهند داد.

وي افزود: ما به جام جهاني خواهيم رفت كه خودمان را در اين جام به تيم‌هاي ديگر تحميل كنيم. بازيكنان من بسيار جاه‌طلب و توانا هستند كه توانايي پيروز شدن در هر مسابقه‌اي را دارند.

برانكو افزود: ما دومين تيمي بوديم كه به جام جهاني صعود كرديم و بي‌ترديد تيم آساني براي تيم‌هاي شركت كننده در جام جهاني نخواهيم بود. ما صاحب اين انگيزه هستيم كه بتوانيم خود را در جام جهاني اثبات كنيم و به طور قطع در جام جهاني حريفي سخت براي تيم‌هاي ديگر خواهيم بود.
-----------------------------------

برانكو: مردم ايران مرا در جشن صعود تيم ملي سهيم بدانند

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۸‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: مردم ايران مرا در جشن صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني سهيم بدانند.

به گزارش ايرنا، " برانكو ايوانكوويچ " پس از پايان ديدار تيمهاي ايران و بحرين در گفت وگو با خبرنگاران، با تمجيد از ملي‌پوشان فوتبال ايران اظهار داشت : بازيكنان ايراني در طول يك سال گذشته با شايستگي و قدرت زياد مقابل حريفان به ميدان رفتند و توانستند تيم را براي سومين بار به جام جهاني رهنمون كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: بازيكنان ايراني نشان دادند كه بهترين نسل تاريخ فوتبال ايران هستند.

برانكو در مورد بازي امروز ايران مقابل بحرين گفت: در اين ديدار بازيكنان ايراني با حمايت تماشاگران پرشور خود با انگيزه دوچندان وارد زمين شدند و به پيروزي دست يافتند.

وي درباره حضور تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني گفت : بازيكنان ايراني شايستگي و لياقت‌هاي بسياري دارند و به طور حتم تهديدي براي تيم هاي هم گروه خود در اين جام خواهند شد.

برانكو خاطرنشان كرد: كادر فني تيم ملي از هم اكنون خود را براي جام جهاني آماده خواهد كرد و در اردوي تابستان، بازيكنان خود را آماده رويارويي با حريفان قدرتمند خود در جام جهاني خواهند كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24098

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: مردم ايران مرا در جشن صعود تيم ملي سهيم بدانند، افتخار مي‌كنم كه سرمربي اين تيم بزرگ هستم، ايسنا و ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016